۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین کلید معروف بسیج قفل گشای نهی در تاکستان است
کد خبر: ۱۵۹۶۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

تحلیل فرماندار از امر به معروف در تاکستان؛

کلید معروف بسیج قفل گشای نهی در تاکستان است

فرماندار تاکستان با بیان اینکه اقامه فریضه امر به معروف از انجام بسیاری از فرائض اهمیت‌دارتر شمرده شده است، ابراز داشت: گسترش امر به معروف تا به امروز علاوه بر ایجاد جو حضور در راهپیمایی‌ها پیمانی با مظلومیت یاوران عاشورا و ولایت‌مداری تا پای جان است.

کلید معروف بسیج قفل گشای نهی در تاکستان است
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، علی اکبریان در شورای امر به معروف ناحیه تاکستان از عاشورا به عنوان تجلی شهادت طلبی و صفحه نورانی ولایت‌مداری یاد کرد و تصریح کرد: تبلیغات دشمن سنگین و سهمگین امویان درصحنه عاشورا وقایع تلخی را برای خاندان ائمه اطهار رقم زد که حضرت زینب(س) پس از این حادثه پیام این قیام را جهانی کرد.
اکبریان با بیان اینکه تلاش دشمنان برای ایجاد ضربه بر پیکره نظام اسلامی ادامه دارد، ابراز داشت: امروز وظیفه خطیری که برعهده اهاد بسیجیان قرار دارد این است که بتوان از حداکثر ظرفیت ها برای ایجاد توسعه در کشور استفاده کرد و این توسعه البته شامل امر به معروف و گسترش ان نیز می شود.
فرماندار تاکستان با اشاره به ضرورت ایجادساختارهای مناسب برای رسیدگی به مسئله امر به معروف ابراز داشت: آنچه مورد اهمیت است ایجاد بستری مناسب برای فهم و بصیرت است و این مهم توسط بسیج فراهم شده است.
اکبریان با بیان اینکه در قیام عاشورا امام حسین(ع) و یاران ان حضرت با ایستادگی برابر ظلم فریاد خود را جهانی کردند، ابراز داشت: این انتظار می رود تا انگونه که شایسته است مسئولان نسبت به امر به معروف اهتمام داشته و برای آن تلاش کنند.
فرماندار تاکستان ادامه داد: بررسی ابعاد نهضت امام حسین(ع) در جامعه کوفه سال ۶۱نیازمند فهم و بصیرت عمیق و عاشورایی است چنانچه در فتنه ۸۸عده ای که مقابل رهبری و نظام اسلامی ایستادگی کردند نیز ادامه دهندگان راه یزیدان و لشگر حرام خورده ظالمان بودند.
اکبریان با اشاره به اینکه کارکردهای امر به معروف امروز باید مورد بررسی قرار گیرد، ابراز داشت: اهمیت امر به معروف نه از حیث اجرا بلکه برای تربیت و انسان سازی است و از این بابت باید بسیج و نهادهای دیگر نسبت به پیگیری این موضوع کوشا بوده و در راستای تحقق آن تلاش کنن اکبریان موانع رشد و گسترش امر به معروف را برشمرد و ابراز داشت: فریضه امر به معروف نیازمند نگاه ملی و فرا استانی است و این مهم جزو با تلاش و یکدستی و هماهنگی میان اعضا و اقشار مختلف نهادهای فرهنگی و مسئولان تحقق پیدا نمی کند.
فرماندار تاکستان با بیان اینکه فعالیت های خوبی در شهرستان تاکستان به منظور گسترش عفاف و امر به معروف صورت گرفته است، تصریح کرد: تجربه فعالیت در حوزه امر به معروف باید به افراد مختلف انتقال داده شده و فعالیت های در این خصوص گسترش یابد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان