۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین جنگ نرم مأموریت جدی بسیج است
کد خبر: ۱۵۹۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

طاهرخانی:

جنگ نرم مأموریت جدی بسیج است

معاون سپاه صاحب الامر(عج) گفت: کسانی که دلسوز نظام و ولایت و رهبری هستند و از نظام پشتیبانی می کنند اگر هم حضور فیزیکی نداشته باشند هم بسیجی هستند.

جنگ نرم مأموریت جدی بسیج است
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، طاهرخانی با بیان اینکه امروز باید قدر تمام آنهایی که برای انقلاب اسلامی تلاش می کنند بدانیم افزود: کسانی که دلسوز نظام و ولایت و رهبری هستند و از نظام پشتیبانی می کنند اگر هم حضور فیزیکی نداشته باشند هم بسیجی هستند سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه در همایش بسیجیان شهرستان تاکستان گفت: بسیج پیشتاز مقاومت و خدمت در راه اسلام است که روز به روز در حال رشد است.
وی خطاب به بسیجیان گفت: شما بسیجیان بعد از سی و چهار سال همچنان با حضور فعال در انقلاب قدم برمی دارید که جای تقدیر و سپاس ویژه دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(ع) استان قزوین با اشاره به اینکه بسیج باید به سوی جهانی سازی گام بردارد، اظهار داشت: هر جا نیاز به بسیج باشد آنجا ورود پیدا می کند،هر مشکلات است بسیج به عنوان کانون در برابر تمام حملات نطامی،هنری،فرهنگی،سخت افزار و نرم افزار است تفکر بسیجی در آنجا نقش مهمی دارد وی با بیان اینکه دشمنان با تجاوز به کشورهای مسلمان منطقه دچار بزرگترین اشتباه شدند تصریح کرد: روحیه بسیجی و ولایت ملت ایران تا به امروز شکست را بر دشمنان تحمیل کرده است.
طاهرخانی با بیان اینکه امروز باید قدر جایگاهی که داریم را بدانیم، ابراز داشت: تشکیل بسیج به فرمان امام به معنی اقتدار و سرافرازی برای نظام اسلامی است معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ایران اسلامی پس از گذشت ۳۴ سال همچنان پایدار برابر دشمنان و ابر قدرت ها دنیا با اقتدار گام برمی دارد و این به خاطر این بوده که رهبر فرزانه و با اخلاقی چون مقام معطم رهبر هدایت کشتی انقلاب را برعهده داشته است.
طاهرخانی با بیان اینکه ملت ایران همواره فرمایشات رهبر معظم را به گوش جان سپرده و جانفشانی های دفاع مقدس نسل به نسل به دست ما رسیده است، ابراز داشت: بی تردید بسیجیان امروز با حضور در حلقه های صالحین این جانفشانی را با چاشنی ایثارگری حفظ خواهد کرد.
وی به حضور بسیجیان در سنگر جنگ سخت اشاره و وظیفه ذاتی بسیج براب نسل حاض را امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان