۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین ظریف: مذاکرات ایران و امریکا محدود به بحث هسته ای است/تکذیب ادعای فیگارو
کد خبر: ۱۵۸۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ظریف: مذاکرات ایران و امریکا محدود به بحث هسته ای است/تکذیب ادعای فیگارو

وزیر امور خارجه در واکنش به خبر یک روزنامه فرانسوی مبنی بر مذاکرات محرمانه ایران و امریکا درباره سوریه و افغانستان گفت: غیر از بحث سوریه درباره هیچ موضوع دیگری مذاکره نداشته ایم.

ظریف: مذاکرات ایران و امریکا محدود به بحث هسته ای است/تکذیب ادعای فیگارو
به گزارش صبح قزوين ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به این سئوال که روزنامه فیگارو مدعی شده امریکا و ایران درباره سوریه و افغانستان مذاکرات محرمانه ای داشته اند گفت: قطعا چنین چیزی وجود ندارد ما هیچ مذاکره ای به جز هسته ای با امریکایی ها نداشته ایم.

محمدجواد ظریف در پاسخ به این سوال که چقدر از مذاکرات راضی بوده اید گفت: بالاخره پیشرفت بدی نداشتیم.

وی درباره دور بعدی مذاکرات ژنو در خصوص سوریه و درباره حضور ایران گفت: اینکه چه کشورهایی دعوت بشوند یا نشوند قطعی نشده و می دانید که آقای اخضر ابراهیمی روز دوشنبه با وزرای خارجه روسیه و آمریکا جلسه دارد و آقای لاوروف که به ژنو می آیند با وی ملاقاتی خواهد شد.

وی درباره دیدارش با اخضر ابراهیمی گفت: ما بیشتر درباره بحث های انسانی که در سوریه وجود دارد صحبت کردیم و همین طور در مورد مذاکراتی که بنده هفته گذشته داشتم با مذاکراتی که در هفته آتی با وزیر امور خارجه ترکیه که به ایران می آید خواهیم داشت صحبت کردیم و تبادل نظر کردیم و قرار شد من و آقای ابراهیمی همان طور که در گذشته در تماس بودیم در تماس باقی بمانیم.

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان