۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین ۷ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد بوئین زهرا تحصیل می کنند
کد خبر: ۱۵۶۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شعبان نژاد:

۷ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد بوئین زهرا تحصیل می کنند

رئیس دانشگاه آزاد بوئین زهرا: تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بوئین زهرا در سال گذشته ۵۸۱۱ دانشجو بوده است که امسال با توجه به آنچه که پیش تر بیان شد در حال حاضر تعداد دانشجویان فعال این واحد به بیش از ۶۵۰۰ دانشجو رسیده است.

۷ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد بوئین زهرا تحصیل می کنند
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، ضا شعبان نژاد در حاشیه جلسه معاونان دانشگاه آزاد بوئین زهرا با اشاره به فعالیت و موفقیت دانشگاه آزاد واحد بوئین زهرا اظهار داشت: علی رغم اینکه این واحد دانشگاهی فعالیت خود را با حداقل دانشجو و در یک فضای محدود استیجاری شروع نموده است اما به لطف خدا و حمایت مسئولان در حال حاضر جایگاه این دانشگاه در ابعاد مختلف در وضعیت و شرایط مطلوبی قرار دارد.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد واحد بوئین زهرا با فراهم نمودن زیر ساخت در حوزه علمی، پژوهشی، انفورماتیک، رفاهی، خدماتی، ورزشی و ….
شرایط مناسبی را برای تحصیل دانشجویان این واحد فراهم نموده است.
شعبان نژاد کاهش ورودی دانشجویان به مراکز علمی کشور را مورد اشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جمعیتی کشور در حال حاضر شاهد کاهش ورودی دانشجویان به مراکز علمی می باشیم و واحد های که از شرایط و موقعیت مناسبی برخوردار نباشند در زمینه جذب دانشجویان با مشکل و حتی چالش مواجه خواهند شد.
رئیس دانشگاه آزاد بوئین زهرا در ادامه از رشد جذب دانشجو در سال تحصیلی جدید در این واحد خبر داد و بیان داشت: تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بوئین زهرا در سال گذشته ۵۸۱۱ دانشجو بوده است که امسال با توجه به انچه که پیش تر بیان شد در حال حاضر تعداد دانشجویان فعال این واحد به بیش از ۶۵۰۰ دانشجو رسیده است.
وی تصریح نمود: البته ۷۲۰۰ نفر در این واحد دارای پرونده تحصیلی می باشند که از این میان ۲۰۰ دانشجو در حال فراغت از تحصیل قرار دارند و ۲۰۰ دانشجو نیز در شرایط مهمان موقت و دائم به سر می برند و در مجموع ۶۹۰۰ نفر در سایت دانشگاه آزاد بوئین زهرا ثبت شده اند.
شعبان نژاد موفقیت دانشگاه آزاد بوئین زهرا در افزایش جذب دانشجویان را حاصل برنامه ریزی دقیق ، سازماندهی شده و تلاش صادقانه تمامی دست اندرکاران دانشگاه و اطلاع رسانی مناسب دانست و عنوان داشت: البته فراهم شدن زیر ساخت های مناسب دانشگاه در حوزه های مختلف و موقعیت جغرافیای شهرستان نیز در افزایش تعداد دانشجویان موثر بوده است.
وی تاکید داشت: با توجه به ظرفیت های بلفعل و بلقوه شهرستان و هچنین عزم و اراده مسئولان شهرستان و انگیزه بالای که در مجموعه همکاران بنده وجود دارد در اینده شاهد موفقیت و تحولات بسیار خوبی در دانشگاه آزاد بوئین زهرا خواهیم بود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان