۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین ۵۰۰ برنامه مختلف در هفته بسيج اجرا مي شود
کد خبر: ۱۵۶۷۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج:

۵۰۰ برنامه مختلف در هفته بسيج اجرا مي شود

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان قزوين گفت: به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج ۵۰۰ برنامه مختلف و متنوع در استان قزوين برگزار مي شود.

۵۰۰ برنامه مختلف در هفته بسيج اجرا مي شود
به گزارش صبح قزوين، مهدی طاهرخانی به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران استان قزوين گفت: برنامه‌های هفته بسیج از 30 آبان ماه سال جاری شروع شده و تا ششم آذر ماه ادامه دارد و براي گراميداشت اين هفته 500 برنامه مختلف و متنوع در نظر گرفته شده است.
وي با بیان این كه شعار هفته بسیج امسال«بسیج پیشتاز حماسه و خدمت»نامگذاری شده است، افزود: برنامه‌های هفته بسیج با دیدار فرماندهان بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین آغاز می‌شود.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج عنوان كرد: یكی از برنامه‌هایی كه بسیج در كنار كارهای فرهنگی و تربیتی دنبال می كند، ارتقاء توان رزمی بسیجیان است و در این راستا رزمایش گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع) و امام علی(ع) در استان قزوین اجرا شده است.
طاهرخاني اعلام كرد: در هفته بسيج 30 پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد تومان و 10 پروژه مهم بسیج سازندگی كه عمدتاً در مناطق محروم و با اعتبار یك میلیارد تومان به اجرا درآمده به بهره برداری می‌رسد.
وي جشنواره ابتكارات و خلاقيات بسيجيان، غبارروبي و عطر افشاني مزار شهدا، ديدار با خانواده هاي شهدا و برگزاري نشست هاي فرهنگي را از جمله برنامه هاي هفته بسيج ذكر كرد.
اين مسئول خاطرنشان كرد: نشست با ائمه جمعه، اجتماع 50 هزار نفري بسيجيان كشور براي تجديد بيعت با مقام معظم رهبري با عنوان هيئت هاي عاشورايي، برگزاري 4 هزار حلقه صالحين در مساجد و حسينيه ها از ديگر برنامه هاي هفته بسيج است.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان