۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین جلسه دادگاه مشرف به تاخیر افتاد/ ۶ کشته و زخمی بر اثر دو تیراندازی در پاکستان
کد خبر: ۱۵۶۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

جلسه دادگاه مشرف به تاخیر افتاد/ ۶ کشته و زخمی بر اثر دو تیراندازی در پاکستان

تاخیر در برگزاری جلسه دادگاه پرویز مشرف، کشته و زخمی شدن شش نفر بر اثر دو تیراندازی در پاکستان و کشته شدن یک مقام ارشد دانشگاهی متعلق به جامعه شیعیان این کشور در ایالت پنجاب از جمله رویدادهای اخیر این کشور به شمار می رود.

جلسه دادگاه مشرف به تاخیر افتاد/ ۶ کشته و زخمی بر اثر دو تیراندازی در پاکستان
به گزارش صبح قزوين ، نیشن گزارش داد با توجه به آینکه دادستان کل دولت فدرال حاضر به شرکت در جلسه بررسی درخواست رئیس جمهوری سابق پاکستان برای خروج نام پرویز مشرف از فهرست کنترل وزارت کشور به منظور دیدار با مادر 95 ساله اش در دبی نشده است برگزاری این جلسه از روز دوشنبه به روز 22 نوامبر (اول آذر) به تاخیر افتاد.
رسانه های پاکستانی همچنین گزارش دادند که بر اثر دو تیراندازی در پاکستان دستکم پنج نفر از جمله دو پلیس کشته و یک فرد دیگر زخمی شدند.
بر اساس این گزارش دو فرد مسلح سوار بر موتورسیکلت به سوی سه پلیس در یک ایست بازرسی در شهر کراچی شیلک کرده و باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک فرد دیگر شدند و افراد مهاجم پس از این تیراندازی متواری شدند.
پلیس و تیم های امداد و نجات در محل حادثه حاضر شده و مجروحین را برای معالجه به بیمارستان منتقل شدند.
همچنین در رویدادی دیگر بر اثر تیراندازی در ایالت بلوچستان سه نفر کشته و هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.
پلیس پاکستان همچنین از کشته شدن یک مقام ارشد دانشگاهی متعلق به جامعه شیعیان این کشور در حمله تروریستی مهاجمان به خودروی شبیرشاه در ایالت پنجاب در شرق این کشور خبر داد.
در جریان این حمله خادم حسین راننده شخصی این مقام ارشد دانشگاهی همچنین کشته شد و هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده نگرفته اما احتمال می رود که شبه نظامیان وابسته به تحریک طالبان، لشکر جنگوی و برخی از گروه های افراطی پشت پرده این حمله باشند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان