۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین داشتن نيروي انساني ماهر براي كشور يك ضرورت است
کد خبر: ۱۵۶۱۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوين:

داشتن نيروي انساني ماهر براي كشور يك ضرورت است

استاندار قزوين در مراسم تجليل از مدال آوران رشته فني و حرفه اي گفت: داشتن نيروي انساني ماهر براي كشور يك ضرورت است و بيش از گذشته بايد به تربيت اين افراد ماهر توجه كرد.

داشتن نيروي انساني ماهر براي كشور يك ضرورت است
به گزارش صبح قزوين، احمد عجم در مراسم تجليل از مدال آوران رشته هاي فني و حرفه اي استان قزوين گفت: يكي از راه هاي كاهش ميزان بيكاري تربيت نيروي انساني ماهر است نيرويي كه بتواند علم و دانش تئوري را به كالا و خدمات قابل عرضه تبديل كند.
عجم تاكيد كرد: داشتن نيروي انساني ماهر براي كشور يك ضرورت است و بيش از گذشته بايد به تربيت اين افراد ماهر توجه كرد.
استاندار قزوين اظهار كرد: چند سالی است که مهارت آموزی در صدر فعالیت های آموزشی کشور به ویژه فنی و حرفه ای قرار گرفته و بستری فراهم شده تا در این بستر استعدادهای افراد شکوفا شود.
عجم تاكيد كرد: خروجی تفکر و ایده ها باید کالایی باشد که نیاز جامعه را مرتفع کرده و گره ای را باز کند و از همین رو باید تجاری سازی ایده و خلاقیت را دنبال کرد زیرا محصول نهایی مهم است که باید این محصول در جامعه کاربردی شود.
وي خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی و صنعت نیازهای این بخش باید با ایده پردازی ها مرتفع شود و در واقع خلاقیت و نبوغ فرزندان برومند کشورمان می تواند بخش زیادی از نیازمندی ها و حاجات مردم را مرتفع کند.
استاندار قزوين اضافه كرد: خلاقیت و ابتکار در جامعه ما بسیار است و تبدیل آن به کار عملی و نهایی بستری نیاز دارد که بخشی از فراهم کردن این بستر، وظیفه دولت است.
تيم مهارت آموزش فني و حرفه اي  استان قزوين 9 ديپلم افتخار مسابقات ملي مهارت را از آن خود كردند.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان