۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین ششمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۱۵۵۵۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین؛

ششمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری در قزوین برگزار شد

ششمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

ششمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری در قزوین برگزار شد
به گزارش صبح قزوین، حسین افشارمقدم مدیرکل بهزیستی استان قزوین در این جلسه ضمن عرض سلام، خوش آمدگویی، تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و قرائت دستور جلسه، بر استفاده از ظرفیتهای موجود در جامعه جهت کاهش مصرف و پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه جلسه یاد شده بیان کرد: باید ظرفیتهای فرهنگی این سازمان جهت اجرای فعالیتهایی که منجر به پیشگیری از اعتیاد در جامعه می‌شود را شناسایی کرد.
نعمت‌اللهی اضافه کرد: شناسایی این ظرفیتها مستلزم هم‌افزایی، مشارکت نهادهای عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری و استفاده از کارشناسان تخصصی و مجرب است تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی را با هدف پیشگیری از اعتیاد در جامعه اجرا کرد.
در ادامه جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری مصوب شد ارگانهای عضو این کمیته که از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اعتبار دریافت کردند، گزارش عملکرد مربوطه خود را به این شورا ارسال کنند.
همچنین سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین موظف شد تعداد مبلغان و نیازهای آموزشی خود را جهت برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از اعتیاد که با همکاری اداره کل بهزیستی و نیروی انتظامی برگزار می‌شود را اعلام کند.
در پایان جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری مصوبه‌های جلسه قبل پیگیری شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان