۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین استقلال در برزخ نگه داشتن ستاره ملی پوش در نیم فصل؟!
کد خبر: ۱۵۵۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

قهر به علت عدم تعهد به پرداخت قرارداد؛

استقلال در برزخ نگه داشتن ستاره ملی پوش در نیم فصل؟!

هافبک استقلال از طریق مدیر برنامه هایش باشگاه را تهديد کرده که در صورت عملی نشدن قول و قرارها از این تیم جدا خواهد شد.

استقلال در برزخ نگه داشتن ستاره ملی پوش در نیم فصل؟!
به گزارش صبح قزوین به نقل از روزنامه نود، چند وقت پيش بود که آندرانيک تيموريان به خاطر مشکلات مالي در تمرين استقلال حضور نيافت.
بازيکن ارمني آبي‌پوشان صراحتا به اين موضوع اشاره داشت که به خاطر عدم پرداخت قراردادش در تمرينات حضور نمي‌يابد.
گرچه مسئولان باشگاه تلاش کردند تا غيبت او را به مصدوميت ربط بدهند، اما برادر آندو که مديرعامل او محسوب مي‌شود از قهر او به علت عدم تعهد به پرداخت قرارداد از سوي باشگاه سخن گفت و اعلام کرد که در صورت ادامه اين روند قطعا تيموريان نيم فصل از جمع آبي‌پوشان جدا خواهد شد.
پس از آن اين بازيکن نشستي را با فتح الله زاده برگزار کرد و به مديرعامل آبي‌پوشان گفت که مي‌خواهد تا سوم آذر به آنها فرصت بدهد تا مبلغ قراردادش پرداخت شود و در غير اين صورت ديدار با ملوان آخرين بازي او با پيراهن استقلال است و نيم فصل از جمع آبي‌پوشان جدا مي‌شود.
اما با توجه به اينکه تاکنون اقدامي براي پرداخت پول به آندو انجام نشده است، سرژيک تيموريان ديروز طي تماس با فتح الله زاده به او هشدار داد که فقط يک هفته تا پايان مهلت آندو به باشگاه باقي مانده است و از سوي ديگر از طرف مسئولان تيم‌هاي قطري و چيني هم مذاکراتي با آنها شده است و مجبور است سريعا جوابي براي آنها ارسال کند.
گفته مي‌شود در صورتي که تا روز سوم آذر يعني زماني که بازي‌هاي استقلال در نيم فصل اول به پايان مي‌رسد پولي به آندو داده نشود، اين بازيکن ديگر در تمرينات حاضر نمي‌شود و به پيشنهادهاي ديگر خود فکر مي‌کند.
از سوي ديگر با خبر شديم بندي در قرارداد آندو وجود دارد که مي‌تواند خيلي راحت و بدون مشکل در صورت عدم پرداخت مالي از سوي باشگاه جدا شود.
حالا بايد ديد هشدارها به فتح الله زاده فقط جنبه تهديد براي دريافت پول دارد و يا اينکه آندو که نشان داده معمولا تصميمات غير منتظره‌اي مي‌گيرد در پايان نيم فصل و در صورت نگرفتن پول، لژيونر مي‌شود؟! انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان