۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین ذوق زدگی از نوع صهیونیست ها/ تصویر اولاند بر روی پیراهن قصابان
کد خبر: ۱۵۴۸۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

ذوق زدگی از نوع صهیونیست ها/ تصویر اولاند بر روی پیراهن قصابان

مقامات و چهره های افراطی رژیم صهیونیستی که نمی توانند خوشحالی خود از همراه شدن پاریس با اقدامات ضد ایرانی تل آویو را پنهان کنند، ذوق زدگی خود از سفر "فرانسوا اولاند" به فلسطین اشغالی را به روش های مختلف نشان می دهند.

ذوق زدگی از نوع صهیونیست ها/ تصویر اولاند بر روی پیراهن قصابان
به گزارش صبح قزوين، "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه امروز یکشنبه وارد سرزمین های اشغالی می شود.
این سفر در آستانه دور سوم مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 در ژنو که فرانسه نیز جزو آن است انجام می شود.
نظر به آنکه در مذاکرات قبلی ایران و 1+5، فرانسه از امضای توافق هسته ای میان طرفین جلوگیری کرده و این اقدام پاریس با استقبال صهیونیست ها مواجه شده، سفر اولاند به سرزمین های اشغالی اهمیت زیادی پیدا می کند.
در همین رابطه خبرگزاری فرانسه با انتشار تصویری از خیابان های تل آویو، به فروش پیراهن های ویژه ای که بر روی آنها تصویر اولاند نقش بسته اشاره کرده است.
در این تصویر اولاند با سربندی که برخی از اعراب و صهیونیست ها بر سر می بندند نشان داده شده است.
منابع فرانسوی اعلام کردند که اولاند در این سفر با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر و "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی دیدار می کند و موضوع هسته ای ایران اصلی ترین موضوع دیدار آنها خواهد بود.
این در حالی است که نتانیاهو چند روز پیش در اظهاراتی خطاب به مقامات فرانسه از آنها خواسته بود از مواضع خود در قبال موضوع هسته ای ایران در دور بعدی مذاکرات در ژنو (20 نوامبر) کوتاه نیایند.
نتانیاهو با اشاره به اینکه اسرائیل همچنان به آمریکا به عنوان مهمترین همپیمان می نگرد، تاکید کرده بود: البته روابط ما با فرانسه نیز ویژگیهای خاصی دارد.
وی تداوم روابط با فرانسه را بسیار مهم ارزیابی کرده و افزود: ما از مواضع محکم فرانسه در قبال موضوع هسته ای ایران استقبال می کنیم.
سفر فرانسوا اولاند به فلسطین اشغالی در حالی از امروز آغاز می شود که جدیدترین نظرسنجیها در فرانسه حاکی از آن است که میزان محبوبیت اولاند به پایین ترین حد خود در تاریخ فرانسه رسیده است.
نظرسنجی موسسه YouGov که به سفارش روزنامه آمریکایی هافینگتون پست و شبکه فرانسوی iTele  انجام شده نشان می دهد میزان محبوبیت رئیس جمهور فرانسه در اثر افزایش میانگین بیکاری، افزایش مالیاتها و کاهش رشد اقتصادی به 15 درصد رسیده که پایین ترین میزان در تاریخ فرانسه است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان