۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین مسئولان شهرستان آبیک در بحث راهیان نور ورود جدی نداشته‌اند
کد خبر: ۱۵۱۷۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک:

مسئولان شهرستان آبیک در بحث راهیان نور ورود جدی نداشته‌اند

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با اشاره به این که برخی از مسئولین شهری به تعهد خود در خصوص راهیان نور عمل نکرده اند، گفت: مسئولان شهرستان آبیک در بحث راهیان نور ورود جدی نداشته‌اند.

مسئولان شهرستان آبیک در بحث راهیان نور ورود جدی نداشته‌اند
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، حمزه برین، فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک عصر روز گذشته(دوشنبه) در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک در سالن اجتماعات سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: راهیان نور یک فرصت مناسب برای مقابله با جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
وی اذعان کرد: امروز اگر ادعا داریم سرباز ولایت فقیه، پیرو خط ائمه اطهار(ع) و مدافع ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام و گفتمان رهبری هستیم باید از آبرو، انرژی، پول، جسم و وقت خود برای حفظ نظام استفاده کنیم تا ادعاهایمان ثابت شود.
این مسئول با اشاره به این‌که برای به ثمر رسیدن این انقلاب خون جوانان ما نثار شده است و ما باید فکر حفظ انقلاب باشیم و نه حفظ میز و سمت،‌ عنوان کرد: انقلاب اسلامی به دنبال مدیران انقلابی است بنابراین برای دفاع از انقلاب به چرتکه نیاز نداریم؛ بلکه ما مسئولان برای حفظ و ماندگاری انقلاب، به انجام عملیات‌های والفجر هشت و کربلای پنج نیاز داریم.
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک با اشاره به اینکه مدیران ما باید تمام تلاش خود را برای حفظ سنگر در جبهه‌های فرهنگی به کار بگیرند، تأکید کرد: راهیان نور متعلق به سپاه و یا یک ارگان خاصی نیست بلکه متعلق به تمامی مسئولان است و در این راه باید تمام تلاش خود را بکنند زیرا راهیان نور و توجه به آن به عنوان یک صدقه جاریه برای مسئولین محسوب می‌شود.
این مسئول با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف در مناطق جنگی و نیز لزوم همکاری و مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای هرچه بهتر انجام شدن این اعزام، تصریح کرد: حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس باعث انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود و این اثرگذار است.
برین در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که (زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست) تأکید کرد: همه مسئولین باید به خود ببالند و شکرگزار باشند که در این کار بزرگ معنوی سهیم هستند و برای پشتیبانی و حمایت از این حرکت فرهنگی تمام توان خود را به کار گیرند.
وی با اشاره به این که زائران لحظه سال تحویل را در طلائیه سپری خواهند کرد، عنوان کرد: زائرین کربلای ایران در روز نخست از حضور در مناطق عملیاتی جنوب، رزم شبانه را تجربه می‌کنند تا لحظات و خاطرات جنگ برایشان بازسازی شود.
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک با اشاره به اینکه زائران شهرستان آبیک از مناطق عملیاتی شهدای هویزه، کانال کمیل، فکه، فتح‌المبین، معراج شهدا، طلایه، شهدای حور، کربلای ۴، نهرخین و یادمان شلمچه بازدید می‌کنند،‌ توضیح داد: راهیان نور تنها متعلق به این برحه زمان خاص نیست بلکه متعلق به تمامی دوره های زمانی است.
این مسئول با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری نسخه اصلی رفع مشکلات اقتصادی کشور کشور در گرو توجه به اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: برای زنده‌نگهداشتن انقلاب و حفظ آرمان‌های شهدا توجه و تکیه بر راهیان نور و تلاش برای استمرار این‌گونه برنامه‌ها است.
برین در پایان با اشاره به این‌که دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها و خیران این شهرستان در دوران دفاع مقدس بیش‌ترین سهم را در قسمت مشارکت ایفا کرده‌اند، عنوان کرد: امروز باید ما مانند گذشته در این راه پیشقدم باشیم و نگذاریم خون شهدا پایمال شود.
انتهای پیام/2002

منبع: سایت نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان