۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین نرخ بيکاري در استان قزوين ۲.۳ درصد کاهش يافت
کد خبر: ۱۵۱۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي:

نرخ بيکاري در استان قزوين ۲.۳ درصد کاهش يافت

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان قزوين گفت: نرخ بيکاري استان در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳/۲ درصد کاهش يافت.

نرخ بيکاري در استان قزوين ۲.۳ درصد کاهش يافت
به گزارش صبح قزوين، مسعود بابايي گفت: طبق جديد ترين اطلاعات مرکز آمار، نرخ بيکاري استان در تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 3/2 درصد کاهش يافت.
وي اظهار كرد: بر اساس اطلاعات مرکز آمار ايران، نرخ مشارکت اقتصادي در استان قزوين در مدت ياد شده 2 درصد افزايش يافته است.
اين مسئول افزود: در بخش اجراي قانون ساماندهي و حمايت از مشاغل خانگي 24 هزار و 124 نفر براي دريافت مزايا و تسهيلات در استان ثبت نام کرده اند و از اعتبارات ابلاغي مربوط به اين بخش تاکنون يک سوم تخصيص پيدا کرده است و در حال پرداخت به متقاضيان است.
بابايي، همچنين از پرداخت 7 ميليارد و 200 ميليون ريال به 785 طرح در قالب طرح هاي مربوط به کسب وکارهاي خرد و خوداشتغالي در استان خبر داد و خاطرنشان كرد: اعتبارات مربوط به اين بخش 160 ميليارد ريال بوده است.
وي از وجود 450 طرح نیمه تمام صنعتی و 386 طرح کشاورزی نا تمام در استان قزوین خبر داد و عنوان كرد: اختصاص تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل این واحدها می تواند به طور مستقیم برای 3هزار و 300 نفر شغل ایجاد کند.
انتهاي پيام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان