۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین اولین دیدار شهید بنایی با خانواده پس از ۳۰ سال+عکس
کد خبر: ۱۵۰۱۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

شب گذشته در شهر محمدیه صورت گرفت؛

اولین دیدار شهید بنایی با خانواده پس از ۳۰ سال+عکس

اولین دیدار خانواده شهید سعید بنایی در حسینیه شهید خرازی حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره ) شهر محمدیه صورت گرفت.

 اولین دیدار شهید بنایی با خانواده پس از ۳۰ سال+عکس
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، هفته گذشته با انتشار خبر تفحص پیکر مطهر 111 شهید دوران دفاع مقدس باخبر شدیم که 4 تن از این شهدای عزیز متعلق به استان قزوین هستند که 2 تن از شهدا گمنام و 2 تن دیگر باهویت هستند.
پیکر مطهر شهید سعید بنایی پس از گذشت 30 سال و شهید عین‌الله کلهر پس از 29 سال شناسایی شده است و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) میهمان استان قزوین هستند.


شب گذشته(جمعه) مزار شهدای گمنام شهر محمدیه شاهد حضور دو شهید تازه تفحص شده استان قزوین بود که شهید سعید بنایی به همراه یک شهید گمنام به میهمانی یاران قدیمی خود آمده بودند.
گفتنی است پس از مراسم استقبال از این شهدا اولین دیدار خانواده شهید سعید بنایی در حسینیه شهید خرازی حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره ) شهر محمدیه صورت گرفت.
همچنین مراسم استقبال از این شهدا امروز(شنبه) ساعت 10:30 از مقابل صدا و سیمای استان خواهد بود.
پیکر شهید بنایی همزمان در شهرستان بوئین زهرا فردا(یکشنبه) مورد استقبال مردم این شهر قرار خواهد گرفت و مراسم تدفین و تشییع این شهید عزیز در روز شهادت حضرت زهرا(ع) در شهرک مدرس برگزار می‌شود.


همچنین دو شهید گمنام به ستاد سپاه استان واقع در اول شهرک کوثر برای تدفین منتقل می‌شوند و پیکر شهید کلهر در مزار شهدای استان تدفین خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان