۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین اقلیت و اکثریت تعیین کننده مبنای حق و باطل نیست/ استکبار هیچگاه حاضر به پذیرش حقوق و عزت ما نیست
کد خبر: ۱۴۹۱۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کوچک زاده:

اقلیت و اکثریت تعیین کننده مبنای حق و باطل نیست/ استکبار هیچگاه حاضر به پذیرش حقوق و عزت ما نیست

صبح قزوین:نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:امام در پیام قبول قطعنامه به گونه ای صحبت می کنند که اصلا به ذهن متبادر نمی شود که این پیام قبول قطعنامه است.

اقلیت و اکثریت تعیین کننده مبنای حق و باطل نیست/ استکبار هیچگاه حاضر به پذیرش حقوق و عزت ما نیست
به گزارش صبح قزوین به نقل از نگاه آزاد ،دکتر مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که به مناسبت روز 13 آبان در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین سخن می گفت، در ابتدا با ابراز خوشحالی از حضور در این جمع گفت: بسیار خوشحالم که در این روز در خدمت افراد معتقد به آرمان های انقلاب و کسانی که مسئولیت حال و آینده جامعه روی دوش آنهاست حاضر هستم.
وی در ادامه با اشاره به برخی از خصوصیات دانشجویان بسیجی گفت: یکی از خصوصیات این جمع این است که غیر از مطالعه درس های معمول که دیگر دانشجویان نیز مطالعه می کنند به مسئولیت های اجتماعی خود نیز توجه دارند.
کوچک زاده بیان کرد:هر چقدر انسان سیاسی تر می شود و در صحنه های اجتماعی حضور فعال تری دارد، باید دغدغه بیشتری نسبت به اطرافیان و جامعه داشته باشد.
عبارت "این مشکل شماست" متعلق به فرهنگ ما نیست.
این سبک نگاه حتی در فرهنگ ایرانی بدون در نظر گرفتن اسلام هم جایگاهی ندارد.
نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقلیت و اکثریت تعیین کننده مبنای حق و باطل نیست، اظهار داشت: اقلیت و اکثریت یک روش برای اداره جامعه است آن هم با موازین و قوانین خاص.
اینگونه نیست که اقلیت باطل و اکثریت حق باشد.
انسان بی معیار وجود ندارد وی افزود: یکی از اصلی ترین لوازم در شرایط پیش رو داشتن معیار است.
همه ما در هر اقدامی که حتی در زندگی روزمره خود انجام می دهیم بین چند گزینه مختلف انتخاب می کنیم و این انتخاب با توجه به معیاری است که برگزیده ایم.
کوچک زاده ادامه داد: اگر معیار انتخاب نکنیم تنها خیال می کنیم که معیار نداریم، در حالی که نفس خود را جایگزین معیار کرده ایم.
به عبارت دیگر انسانی که معیاری خارج از وجود و نفس خود نداشته باشد، بنده خودش خواهد شد و حتما گمراه می شود.
نماینده مردم تهران در مجلش شورای اسلامی با اشاره به آغاز ماه محرم، گفت: یک انسان بزرگتر از حسین(ع) نمی توان مثال زد.
چون حسین(ع) معیار دارد و اساسا دیگر حسینی در میان نیست بلکه تنها تسلیم در برابر امر الهی است که در وجود حسین(ع) موج می زند.
وی ادامه داد: امام در پیام قبول قطعنامه به گونه ای صحبت می کنند که اصلا به ذهن متبادر نمی شود که این پیام قبول قطعنامه است.
امام در این پیام بارها به استکبار و در راس آنها آمریکا حمله می کنند.
با این اوصاف چگونه است که برخی که خود را همراه همیشگی امام می دانند می گویند امام موافق حذف مرگ بر آمریکا بوده است؟ کوچک زاده گفت: تنها کسانی می توانند در مقابل آمریکا و معنای کلی استکبار بایستند که از نفس خود عبور کرده باشند و معیاری الهی داشته باشند.
وی در انتها با اشاره به مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با 5+1 اظهار داشت: اصل در این مذاکرات آن است که باید توجه کنیم استکبار هیچگاه حاضر به پذیرش حقوق و عزت ما نیست.
گفتنی است این دیدار در محل اتاق فکر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور جمعی از بسیجیان این دانشگاه برگزار شده است.
حواشی برنامه - در ادامه حضور دکتر کوچک زاده در دانشگاه آزاد قزوین، ایشان بعد از نماز ظهر وعصر در مسجد دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند.
-بعد این مراسم دانشجویان با ندای مرگ بر آمریکا به سمت مزار شهدای گمنام دانشگاه حرکت کردند

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان