۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین در سایه ولایت شهد شیرین هدایت را به جهانیان می چشانیم
کد خبر: ۱۴۹۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

سردار آبنوش در رزمایش بزرگ عاشورائیان:

در سایه ولایت شهد شیرین هدایت را به جهانیان می چشانیم

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: ما هر روز مقتدر تر و آماده تر برای جانفشانی در راه ارزش هایمان هستیم . ما باید در سایه ولایت، شهد شیرین هدایت را به جهانیان بچشانیم.

در سایه ولایت شهد شیرین هدایت را به جهانیان می چشانیم

به گزارش صبح قزوین، رزمایش بزرگ عاشورائیان با هدف دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، پدافند غیر عامل و آرامش بخشی جامعه با رمز "یا حسین (ع)" با حضور مسئولین کشوری و استانی آغاز شد.

سردار آبنوش، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)،حجت الاسلام قابل، رئیس شورای نگهبان در قزوین،  حجت الاسلام اسلامی، نماینده مردم ناکستان در مجلس خبرگان رهبری،  سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه، حاج حمزه قربانی، اعضای شورای تامین استان، رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس، طاهرخانی، معاون سیاسی استاندار قزوین و خانواده شهدا از جمله مسئولین حاضر در این مراسم بودند.

سردار سالار آبنوش در رزمایش بزرگ عاشورائیان، اظهار کرد: امروز 16 آبان و فردا 17 آبان، سلسله رزمایش های مقتدرانه عاشورائیان در سراسر کشور است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این رزمایش ها در در استان قزوین و در شهر های مختلف استان از جمله، آوج، تاکستان، آبیک و بویین زهرا بصورت همزمان آغاز می شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) عنوان کرد: گردان ها در این رزمایش انسجام خود را تجدید می کنند و آموخته های خود را مجدداً به یاد می آروند و تاکتیک های جدید را می آموزند.

وی اعلام کرد: این رزمایش 2پیام دارد، اولین پیام از سوی دلدادگان جان بر کف به مقام معظم رهبری (حفظ الله) می باشد که اعلام می کنند که بر میثاق خود ایستاده ایم، هرگز نخواهیم گذاشت اشتباه شیعه در 1400 سال پیش تکرار شود.

این مقام مسئول یادآور شد: پیام دیگر به دشمنان است که هموراه سیلی خورده اند، اما درس نگرفته اند.
ما هر روز مقتدر تر و آماده تر برای جانفشانی در راه ارزش هایمان هستیم .
ما باید در سایه ولایت، شهد شیرین هدایت را به جهانیان بچشانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان