۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین در اجرای طرح عیون خودرویی تا حد امکان از برخوردهای سرسختانه پرهیز گردد
کد خبر: ۱۴۸۹۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

در اجرای طرح عیون خودرویی تا حد امکان از برخوردهای سرسختانه پرهیز گردد

نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین با حضور رئیس کل دادگستری و اعضاء این ستاد برگزار گردید.

در اجرای طرح عیون خودرویی تا حد امکان از برخوردهای سرسختانه پرهیز گردد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین ، جمال انصاری در این نشست در خصوص طرح عیون خودویی معاونت سازمانهای اجرایی گفت: در راستای نهادینه کردن و اجرا فریضه الهی امر ه معروف و نهی از منکر بصورت کاربردی در جلوگیری از مفاصد اجتماعی در تردد خودرویی و اماکن از مشارکت نیروهای مردمی برای ارتقاء امنیت اخلاقی و حفظ ارزشهای اسلامی با هماهنگی سازمانهای اجرایی بهره برداری می گردد.
انصاری در خصوص وظایف پلیس امنیت اجتماعیاداره مبارزه با مفاصد اجتماعی گفت: از وظایف پلیس امنیت اجتماعی می توان به شناسایی صاحبان خودروهای متخلف در برابر روش اجرایی راهنمایی و رانندگی، معرفی صاحب خودرو متخلف به مراجع قضایی در صوت لزوم و .
.
.
اشاره نمود.
وی افزود: همچنین پلیس امنیت اجتماعی اداره اماکن در خصوص تخلف موظف به شناسایی صاحب اماکن مورد نظر برابر روش اجرایی ناجا، برخورد با صاحب اماکن برابر قوانین و .
.
.
می باشد.
رئیس کل دادگستری استان در خصوص هدف از اجرای طرح عیون خودرویی و اماکن گفت: جلوگیری از بروز مفاسد اجتماعی در اماکن و خودرو، تلاش جهت فراگیر نمودن رفتارهای بهنجار در محیطهای زندگی اجتماعی و بهره گیری از توان مردمی برای ارتقاء امنیت اخلاقی از اهداف اجرای طرح عیون خودرویی می باشد.
وی افزود: با همکاری پلیس بایستی به معنای واقعی طرح مذکور اجرا شود و توجه گردد که در اجرای این طرح از برخوردهای سرسختانه تا حد امکان پرهیز شود مگر در موارد خاصی که چاره ای جز اینگونه برخوردها وجود ندارد چرا که اکثر افرادی که مورد تذکر قرار می گیرند اشخاصی هستند که تذکرات را می پذیرند و اقدامات اصلاحی بر انها موثر است.
در ادامه حجت الاسلام والسلمین پورآرین مسئول ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به آمار این ستاد گفت: از شش ماهه دوم سال 90 تاکنون 2471 مورد گزارش به این ستاد وارد شده که از این تعداد 415 مورد اعمال قانون و ارشاد صورت گرفته است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان