۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین سران فتنه ۸۸ با ادعای دوستی امام سعی در اغفال مردم داشتند
کد خبر: ۱۴۷۹۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده مجلس شورای اسلامی:

سران فتنه ۸۸ با ادعای دوستی امام سعی در اغفال مردم داشتند

کوچک زاده: سران فتنه ۸۸ ادعای ملت دوستی کردند و گفتند ما امام را دوست داریم و از آن پیروی می کنیم تا خودشان را دربین مردم خوب جلوه دهند و رای بگیرند چون مردم امام را در دوست دارند.

سران فتنه ۸۸ با ادعای دوستی امام سعی در اغفال مردم داشتند
به گزارش صبح قزوین، مهدی کوچک زاده نماینده مجلس به مناسبت 13 آبان در جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) حاضر شد  و در خصوص قبول قطعنامه توسط امام سخنرانی کرد.
وی در خصوص شناختی که دانشجویان از امام دارند هشدار داد: در خیلی از دانشگاه ها از دانشجویان پرشور سوال کردم که آیا می دانید امام در قطعنامه چه گفت؟ دانشجو با دیدی بسته و بدون اطلاع فقط می گویند امام قطعنامه را پذیرفت و سازش کرد.
آیا به استناد به پذیرش قطعنامه می شود قضاوت به سازش کرد؟ این نماینده مجلس ابراز داشت: آیا کسی به استناد به قبول جام زهر از سمت امام می تواند سید علی را قبول به مذاکره با آمریکا کند؟ ما چرا مرگ بر آمریکا می گوییم، سران فتنه 88 ادعای ملت دوستی کردند و گفتند ما امام را دوست داریم و از آن پیروی می کنیم تا خودشان را دربین مردم خوب جلوه دهند و رای بگیرند چون مردم امام را در دوست دارند.
وی با اشاره ای به فراز هایی از این قطعنامه  خطاب به مسلمانان جهان گفت: از آنجا که شما در سلطه بیگانگان گرفتار مرگ تدریجی شده اید، باید بر وحشت از مرگ غلبه کنید، و از وجود جوانان پرشور و شهادت طلبی که حاضرند خطوط جبهه کفر را بشکنند استفاده نمایید.
به فکر نگه داشتن وضع موجود نباشید، بلکه به فکر فرار از اسارت و رهایی از بردگی و یورش به دشمنان اسلام باشید، که عزت و حیات در سایه مبارزه است و اولین گام در مبارزه اراده است و پس از آن، تصمیم بر اینکه سیادت کفر و شرک جهانی، خصوصا آمریکا را بر خود حرام کنید.
ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم.
ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم
؛ هم اکنون اگر امریکا یک کشور اسلامی را به بهانه حفظ منافع خویش با خاک یکسان کند، چه کسی جلوی او را خواهد گرفت؟ پس راهی جز مبارزه نمانده است، و باید چنگ و دندان ابرقدرتها و خصوصا امریکا را شکست، و الزاما یکی از دو راه را انتخاب نمود: یا شهادت یا پیروزی.
اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین – علیهم السلام – را با دست های خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهان خواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی فرهنگ به رسمیت بشناسند، ولی در همان حدی که آنها آقا باشند ما نوکر، آنها ابرقدرت باشند ما ضعیف، آنها ولی و قیم باشند ما جیره خوار و حافظ منافع آنها، نه یک ایران با هویت ایرانی – اسلامی، امروز خمینی آغوش و سینه خویش را برای تیرهای بلا و حوادث سخت و برابر همه توپها و موشکهای دشمنان باز کرده است و همچون همه عاشقان شهادت، برای درک شهادت روزشماری می کند.
جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.
کوچک زاده بعد از قرائت بخش هایی از سخنان امام در قبول جام زهر ابراز داشت: این خیانت نیست که کسی این امام را مخالف مرگ بر آمریکا بداند؟ امام در فرمایشاتش آورده، ما اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاده جهان است و کشور ایران به عنوان یک دژ نظامی و آسیب ناپذیر نیاز سربازان اسلام را تامین و آنان را به مبانی عقیدتی و تربیتی اسلام و همچنین به اصول و روشهای مبارزه علیه نظام های کفر و شرک آشنا می سازد.
این نماینده مجلس توصیه کرد: بگذارید امام همان که هست باشد این امام به جوانان توصیه کرد از عیش و نوش دست بردارید و آگاه باشید در کشور چه می گذرد.
ما مخالف موسیقی نیستیم اما جوانی که صبح تا شب در حال گوش کردن به موسیقی هستی گوشش را باز کند و دروغ ها را بشنود و هر حرفی را باور نکند.
کوچک زاده اذعان داشت: امامی که همه به آن استناد می کنند می فرماید: ما درصدد خشکانیدن ریشه های فاسد صهیونیزم، سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم.
ما تصمیم گرفته ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظامهایی را که بر این سه پایه استوار گردیده اند نابود کنیم، و نظام اسلام رسول اللّه- صلی اللّه علیه و آله و سلم – را در جهان استکبار ترویج نماییم حال اگر نوکران آمریکا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفکر تشکیل امپراتوری بزرگ می گذارند، از آن باکی نداریم و استقبال می کنیم.
وی توضیح داد: خداوند متعال 124 هزار پیغمبر و 12 امام را برای هدایت مردم فرستاد پس ما را به حال خود وا نگذاشته است.
حضرت محمد (ص) که از دنیا رفت عترت و کتاب آسمانی اش را نزد ما به امانت گذاشت و اما نماینده ی این عترت است.
نماینده مجلس توضیح داد: یک عده مذاکره با آمریکا را بازی برد- برد می دانند، آیا واقعا همین طور است که می گویند؟ می گویند باید اعتماد سازی بشود و آنها مطمئن شوند ما صلاح هسته ای نمی سازیم.
وقتی آمریکا هواپیما های ما را هدف قرار می داد یا وقتی که ماجرای نیروگاه اشرف را سازماندهی کرد که حرفی از انرژی هسته ای نبود.
وی در پایان با استناد به سخنان امام اعلام کرد: به گفته قرآن کریم، هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما بر نمی دارند مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند.
ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست ها و آمریکا و شوروی در تعقیب مان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی مان را لکه دار نمایند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان