۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین اسرائیل شیطانی از وقایع مصر سود می‌برد
کد خبر: ۱۴۷۳۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اسرائیل شیطانی از وقایع مصر سود می‌برد

رئیس جمهور معزول مصر در آخرین اظهارات خود با بیان اینکه از خودش در دادگاه دفاع می کند اعلام کرد هیچ یک از تظاهرات کنندگان را نکشته است.

اسرائیل شیطانی از وقایع مصر سود می‌برد
به گزارش صبح قزوين، روزنامه مصری الوطن امروز آخرین اظهارات محمد مرسی رئیس جمهور معزول مصر که در زندان عنوان شده را منتشر کرده است.
وی در بخشی این اظهارات گفته است: من به "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفتم می دانم که برخی از اقشار مردم خواستار برکناری کابینه هشام قندیل بودند اما برخی دیگر نیز بر باقی ماندن دولت وی تاکید دارند.
محمد مرسی همچنین در پاسخ به اشتون که گفته بود 30 میلیون نفر در تظاهرات روز سی ام ژوئن خواستار برکناری رئیس جمهور شده اند، اعلام کرده است: اگر آنها 30 میلیون نفر مخالف من داشتند تا انتخابات پارلمانی صبر می کردند.
رئیس جمهور معزول مصر با ابراز خرسندی از برخوردی که با وی در زندان صورت گرفته، گفته است: اگر در دادگاه حاضر شوم ، دفاع از خودم را برعهده می گیرم و می گویم در کشته شدن تظاهرات کنندگان نقشی نداشته ام.
مرسی با تاکید بر اینکه کودتا عامل برکناری وی از قدرت بوده است، افزود: اسرائیل شیطانی از وقایع رخ داده در مصر سود می برد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان