۰۶/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۵ سه شنبه

صبح قزوین اظهاراتی برای دلخوش کردن صهیونیستها/آمریکا وعده ای به ایران نداده است
کد خبر: ۱۴۷۲۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

اظهاراتی برای دلخوش کردن صهیونیستها/آمریکا وعده ای به ایران نداده است

مقامات آمریکایی که به شدت از سوی صهیونیست ها در مورد مذاکره با ایران و رفع احتمالی تحریم های جمهوری اسلامی ایران تحت فشار هستند، بار دیگربرای راضی نگه داشتن تل آویو اظهاراتی را بر خلاف آنچه کاخ سفید در قبال تهران در حال انجام دادن است بیان کردند.

اظهاراتی برای دلخوش کردن صهیونیستها/آمریکا وعده ای به ایران نداده است
به گزارش صبح قزوين، شبکه 10 رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست های تل آویو در خصوص ایران، مصاحبه ای با "وندی شرمن" معاون وزیر امور خارجه آمریکا و رئیس تیم مذاکره کننده آمریکایی در گروه 1+5، انجام داده که شرمن در این گفتگو اظهاراتی را برای دلخوش کردن صهیونیست ها به زبان جاری کرده است.
روزنامه هایی چون هاآرتض و جروزالیم پست، به نقل از شرمن مدعی شده اند که آمریکا هنوز وعده ای در خصوص لغو و یا سبک کردن تحریم ها به ایران نداده است.
شرمن در این مصاحبه در پاسخ به انتقادهای رژیم صهیونیستی در خصوص چگونگی مذاکرات در حال انجام با ایران گفت : آمریکا سیاست نرمی را در خصوص جمهوری اسلامی به کار نگرفته است.
ما پیشنهادی در خصوص سبک کردن تحریم ها به ایران نداده و هنوز هیچ یک از تحریم ها را لغو نکرده ایم.
شرمن همچنین عنوان داشت که دولت اوباما مخالف وضع تحریم های جدید علیه ایران است تا دور بعدی مذاکرات هسته ای با ایران در ژنو را با انعطاف بیشتری آغاز کند.
متن کامل این مصاحبه قرار است امروز یکشنبه منتشر شود.
شرمن در حالی این اظهارات را بر زبان جاری کرده که بعد از مذاکرات ژنو که در ماه گذشته میان کشورهای 1+5 و ایران انجام شد، خبرهای متعددی در خصوص لغو و یا سبک شدن تحریم ها در صورت همکاری با کشورهای 1+5 منتشر شده بود.
از سوی دیگر کاخ سفید بعد از آغاز شدن روند جدید در مذاکرات هسته ای ایران، تا کنون دو بار از مطرح شدن و تصویب تحریم های جدید علیه ایران جلوگیری کرده و از کنگره خواسته تا زمان به نتیجه رسیدن این روند از تصویب تحریم جدید خودداری کند.
این روند در حالی آغاز شده که دست کم در یک ماه گذشته مقامات رژیم صهیونیستی سفرهای متعددی را به کشورهای غربی انجام داده و با شمار زیادی از رهبران و دیگر مقامات بلند پایه این کشورها انجام داده اند تا آنها را از سبک کردن تحریم های ایران بازدارند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان