۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین امدادرسانی به مصدومان فرضی حمله هوایی به آزادراه قزوین ـ تهران و پُست برق شهرک مینودر قزوین
کد خبر: ۱۴۷۱۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

توسط تیم های امدادی دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد

امدادرسانی به مصدومان فرضی حمله هوایی به آزادراه قزوین ـ تهران و پُست برق شهرک مینودر قزوین

به محض اطلاع، امدادگران پایگاه اورژانس عوارضی دو در چهار دقیقه به محل حادثه رسید و همزمان سایر پایگاه های اورژانس و ست نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.

امدادرسانی به مصدومان فرضی حمله هوایی به آزادراه قزوین ـ تهران و پُست برق شهرک مینودر قزوین
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، صبح روز هفتم آبان 1392 و پس از آن که مرکز عملیات ناجا به مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبر از حمله هوایی فرضی هواپیماهای ناشناس به گلوگاه آزاد راه قزوین ـ تهران( محدوده پیش از عوارضی یک و دو ) و پُست توزیع برق شهرک مینودر قزوین که با هدف قطع ارتباط استان های شمال غرب با تهران انجام شد، تیم های امدادی این دانشگاه به یاری سی تا چهل کشته و زخمی فرضی این حادثه(در اثر تصادف چندین خودرو ) شتافتند.
مرکز ارتباطات اورژانس این دانشگاه به محض اطلاع، امدادگران پایگاه اورژانس عوارضی دو در چهار دقیقه به محل حادثه رسید و همزمان سایر پایگاه های اورژانس و ست نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.
امدادگران در ارزیابی اولیه صحنه حادثه دریافتند که علاوه بر اینکه 30 نفر از سرنشینان چندین خودرو آسیب جدی دیده اند، محورهای شمالی و جنوبی آزادراه مسدود شده و ترافیک سنگینی به وجود آمده است.
در ادامه، تکنسین حاضر در صحنه بعد از هدایت مصدومان اعلام کرد که پنج نفر فوتی و 25 نفر مصدوم ( پنج نفر در وضعیت قرمز، 12 نفر زرد و 8 نفر سبز) شده اند.
همچنین پس از آن که مسوول عملیات اورژانس از طریق لاین اضطراری ایجاد شده توسط پلیس راه، آمبولانس ها را به صحنه حادثه هدایت کرد، مصدومان فرضی بر اساس اولویت به مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی قزوین اعزام شدند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان