۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین دست کشیدن از شعار مرگ بر آمریکا محال است/رهنمودهای امام خمینی برگرفته از قرآن بود
کد خبر: ۱۴۶۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دست کشیدن از شعار مرگ بر آمریکا محال است/رهنمودهای امام خمینی برگرفته از قرآن بود

رئیس بنیاد تاریخ پژوهش و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: دست کشیدن از شعار مرگ بر آمریکا محال است و امروز اگر این شعار حذف شود یعنی در برابر قدرت های زورگو تسلیم شده ایم.

دست کشیدن از شعار مرگ بر آمریکا محال است/رهنمودهای امام خمینی برگرفته از قرآن بود
به گزارش صبح قزوين، حجت الاسلام حمید روحانی، بعدازظهر شنبه در همایش خط واقعی امام خمینی(ره) اظهار کرد: امروز باید مشخص شود که چه رویدادی موجب شده برخی از اشخاص و گروه ها حذف شعار مرگ بر آمریکا را تبلیغ کنند و بگویند برای خوشامدن آمریکا راهپیمایی 13 آبان ماه برگزار نشود.

وی افزود: بی تردید افرادی که به دنبال شایعه پراکنی و تبلیغات گسترده برای حذف شعار مرگ برآمریکا هستند کور خوانده اند زیرا این نظام با شعارهای انقلابی و راهپیمایی علیه استکبار گره خورده است.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهش و دانشنامه انقلاب اسلامی ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان ماه امسال بسیار باشکوه تر از سالهای گذشته برقرار خواهد شد و نقشه های دشمنان برای حذف شعار مرگ بر آمریکا راه به جایی نمی برد.

وی با اشاره به ویژگی های امام خمینی (ره) بیان کرد: تکیه بر مردم و توجه به نظرات آنان یکی از مهمترین ویژگی های امام بود و ایشان همواره تلاش کردند آحاد مردم جامعه را از جزئی ترین مسائل سیاسی کشور آگاه سازند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهش و دانشنامه انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز برخلاف منش و ویژگی های امام راحل برخی از گروه ها تلاش می کنند تا مسائل سیاسی و خارجی در میان مردم مطرح نشود و این امر آسیبی بزرگ و ضربه ای کاری است چرا که مردم یکی از ارکان مهم تصمیم ساز در کشور هستند و باید نسبت به تمامی مسائل اطلاع داشته باشند.

وی سخنان امام را برگرفته از دین اسلام و قرآن مجید دانست و افزود: امام خمینی در سخنان خود گفته ای را برخلاف آنچه در دین اسلام و قرآن آمده مطرح نکرده و همواره در این مسیر گام برداشته است.

 منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان