۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین تامين امنيت انتخابات با ۲۵۰هزار نيرو و ۲۶ هواپيما و بالگرد
کد خبر: ۱۴۲۷۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۲:۲۸ ↗ لینک کوتاه

جانشين فرمانده ناجا:

تامين امنيت انتخابات با ۲۵۰هزار نيرو و ۲۶ هواپيما و بالگرد

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينکه تدابير لازم براي برگزاري يک انتخابات امن و پرشور فراهم شده، از تامين امنيت انتخابات با ۲۵۰ هزار نيرو به همراه ۲۶ فروندهواپيما و بالگرد خبرداد.

تامين امنيت انتخابات با ۲۵۰هزار نيرو و ۲۶ هواپيما و بالگرد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار اسکندر مومني در حاشيه بازديد از قرارگاه انتظامي امام علي(ع) تهران بزرگ ويژه تامين دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبري، اظهار داشت: در راستاي تدابير فرمانده محترم ناجا به اتفاق تني چند از معاونان ناجا جهت بررسي و بازديد از آخرين اقدامات صورت گرفته از سوي مجموعه پليس پايتخت، در راستاي تامين امنيت انتخابات پيش رو حضور بهم رسانديم.

وي گفت: خوشبختانه پليس پايتخت با ۲۰ هزار نيرو آمادگي کامل و صددرصدي در جهت تأمين امنيت انتخابات را دارد.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه گزارش هاي ارائه شده توسط سردار "ساجدي نيا" فرمانده انتظامي تهران بزرگ حکايت از آن دارد که همه هماهنگي هاي درون و برون سازماني با نهادها و سازمان هاي ذيربط و دست اندرکار برگزاري انتخابات فراهم شده است، افزود: به حول و قوه الهي همه شرايط براي برگزاري يک انتخابات امن و پرشور هم در تهران و هم در کل کشور برقرار شده است.

سردار مومني تصريح کرد: در کشور ۲۵۰هزار نفر نيرو در آماده باش کامل هستند و اين آمادگي از نقطه صفر مرزي تا کليه يگان هاي انتظامي و راهنمايي و رانندگي فراهم شده است.

وي ادامه داد: براي پوشش امنيت انتخابات پيش رو ۱۸ فروند بالگرد و ۸فروند هواپيماي فوق سبک در کنار ۲۵۰ هزار نيرو بسيج شده اند تا امنيت را به طور کامل برقرار کنند.

جانشين فرمانده ناجا در پايان با بيان اينکه در تهران بزرگ و کل کشور آمادگي کامل براي برگزاري يک انتخابات امن،پرشور و سالم فراهم شده است،خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به الان نسبت به سال هاي گذشته ما کمترين ميزان تخلفات و حوادث را در خصوص انتخابات داشتيم که اين بيانگر اين است که امنيت و آرامش براي برگزاري انتخابان وجود دارد.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان