۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین کشته شدن چهار تروریست در مرزهای الجزایر و تونس
کد خبر: ۱۳۸۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

کشته شدن چهار تروریست در مرزهای الجزایر و تونس

منابع الجزایری از کشته شدن چهار تروریست مسلح در درگیری با نیروهای ارتش در مرز مشترک با تونس خبر دادند.

کشته شدن چهار تروریست در مرزهای الجزایر و تونس
به گزارش صبح قزوين، منابع نظامی الجزایری اعلام کرد نیروهای ارتش ملی مردمی، توانستند طی 24 ساعت گذشته، چهار تروریست را در جریان درگیری مسلحانه ای که در نوار مرز استان تبسه با تونس رخ داد، به هلاکت برسانند.
روزنامه الفجر در شماره امروز دوشنبه خود به نقل از این منابع نوشت احتمال می رود که تروریستهای کشته شده، از منطقه درگیری ها با ارتش تونس در غرب این کشور گریخته باشند.
این منابع با اشاره به درگیری های اخیر در منطقه باجه تونس اعلام کردند سه نفر از تروریستهای کشته شده، تونسی و نفر چهارم هم الجزایری بود و بین 35 تا 45 سال سن داشتند.
این منابع افزودند پنج نفر از نیروهای ارتش الجزایر در جریان درگیریها با تروریستها زخمی و به بیمارستان نظامی در قسنطینه منتقل شدند.
نیروهای ارتش الجزایر همچنین توانستند مقادیر زیادی سلاح متعلق به تروریستها از جمله کلاشینکف، سیمینف و مقادیری بمب و مین و همچنین دوربینهای دید در شب را ضبط کنند.
ارتش الجزایر مدتی است عملیات گسترده جستجو را در مرزهای این کشور با تونس آغاز کرده است و فرماندهان ارتش هم در پی وخامت اوضاع در داخل تونس تصمیم به افزایش حضور نیروهای نظامی در مرزها گرفته اند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان