۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین مسئولین به امثال آمریکا دلخوش نکنند
کد خبر: ۱۳۷۳۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر اقبالیه:

مسئولین به امثال آمریکا دلخوش نکنند

حجت الاسلام فاطمیان: مسئولین نباید به امثال آمریکا که پیرو صهیونیست جهانی است دلخوش نمایند زیرا آمریکا جز دست بر داشتن از شعار های اصیل انقلاب را نمی پسندد.

مسئولین به امثال آمریکا دلخوش نکنند

به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام فاطمیان خطیب نماز جمعه شهر اقبالیه، با تبریک ولادت نمهمین اختر تابناک آسمان ولایت، امام علی النقی(ع)، اظهار کرد: طبق فرمایش امام هادی (ع) هر کس تقوای الهی را پیشه کند و خداوند را اطاعت نماید، مردم نیز از او اطاعت می نمایند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گرامی داشت این عید بزرگ را مهم خواند و افزود: امر امامت نیز مانند رسالت، امری الهی می باشد، ما باید از حادثه غدیر درس بگیریم.

حجت الاسلام فاطمیان در خصوص مسئله انرژی هسته ای ایران و مذاکرات اخیر دولت با غرب، با اشاره به سخنان لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ایران به دلیل عدم مدیریت مناسب داخلی است و ارتباط بسیاری به تحریم ها ندارد.

وی افزود: مسئولین نباید به امثال آمریکا که پیرو صهیونیست جهانی است دلخوش نمایند زیرا آمریکا جز دست بر داشتن از شعار های اصیل انقلاب را نمی پسندد.

امام جمعه شهر اقبالیه در ادامه با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب، اذعان کرد: بنابر گفته امام امت، هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید که این مرگ بر آمریکا برای استکبار جهانی، مرگ می آورد؛ مراسم برائت از مشرکین در مناسک حج نیز در همین راستا است.

وی با بیان اینکه سازمان ملل به دنبال چپاول کردن حق ملت ها ی مظلوم است، خاطر نشان کرد: زیرا زمانی که آمریکا به عراق تجاوز و یا به بهانه تروریسم به افغانستان حمله کرد، این سازمان به اصطلاح مدافع حقوق بشر، علیه این اقدامات جنگ افروزانه آمریکا قطعنامه ای صادر نکرد.

حجت الاسلام فاطمیان ادامه داد: قانون وتو بیانگر این مسئله است که سازمان ملل دایه ابر قدرت های جهان می باشد چرا که وقتی در جامعه جهانی به اقدامات ضد بشری صهیونیست ها در فلسطین اعتراض می شود، یک قطعنامه بی ارزش صادر می نمایند که آمریکا طبق این قانون، آن را نیز وتو می کند.

امام جمعه شهر اقبالیه در پایان از حضور پرشور مردم ولایت مدار شهر اقبالیه در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این شهر تقدیر کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان