۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی استراتژی ترین گفتمان ولایت است
کد خبر: ۱۳۵۳۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی استراتژی ترین گفتمان ولایت است

محمدی: بدون شک اهتمام ویژه و آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در این برهه حساس از تاریخ امری ضروری است.

اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی استراتژی ترین گفتمان ولایت است
به گزارش صبح قزوین به نقل از بوئین نیوز، سرگرد میثم محمدی مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری بسیج در آبانماه سال جاری خبر داد.
محمدی در ابتدای سخنان خود پایداری فرهنگ در هر جامعه را در گرو قدرت فراگیری هنر و ترویج آن دانست و گفت: بدون شک اهتمام ویژه و آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در این برهه حساس از تاریخ امری ضروری است.
این ضرورت توجه باید پایدار و مستمر باقی بماند و ابقاء این امر مهم در گرو قدرت فراگیری هنر و ترویج آن در جامعه است.
وی در ادامه افزود: رشد و بالندگی فرهنگ اصیل در هر جامعه ای باعث ارتقای آگاهی و بینش عمیق نسل جوان به ارزشهای هنری و نیز مروج اسلام ناب محمدی و مبانی اخلاق اسلامی در جامعه خواهد شد.
مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را استراتژی ترین گفتمان ولایت دانست و تاکید کرد: به منظور تعمیق ارزشهای دینی و اعتقادی انقلاب اسلامی و ترویج گفتمان ناب ولایت در بین آحاد مردم به ویژه جوانان و بسیجیان، مسابقات فرهنگی هنری بسیج با موضوع های؛ گفتمان ولایت و رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی که در واقع استراتژی ترین گفتمان ولایت در حال حاضر است در راستای توجه ویژه به گفتمان ولایت این مسابقات در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
محمدی همچنین به رشته های این مسابقات نیز اشاره نمود و خاطر نشان کرد: این مسابقات در رشته های؛ عکاسی، نقاشی، سرود، تئاتر، نشریه، خوشنویسی و مقاله نویس برگزار خواهد شد، انتظار آن می رود سایر نهاد و سازمان ها نیز با حمایت های مادی و معنوی خود بتوانند در تحقق این امر مهم سهیم باشد و جا دارد از شهرداری و شورای اسلامی شهر بوئین زهرا به خاطر حمایت و مساعدت های لازم در اجرای برنامه های فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) تقدیر و تشکر نمایم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان