۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه ظهور عدالت و ظلم ستیزی در جهان بود
کد خبر: ۱۳۴۸۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پیام حوزه علمیه قزوین به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر؛

پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه ظهور عدالت و ظلم ستیزی در جهان بود

در پیام حوزه علمیه قزوین به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر آمده است: دهه مبارکه فجر تجلی شکوهمند حماسه وسرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش صفحه‌های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود.

پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه ظهور عدالت و ظلم ستیزی در جهان بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حوزه علمیه قزوین به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر پیامی به شرح زیر صادر کرد:
در ابتدای این پیام آمده است: ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و سالگرد این روزهای تاریخ ساز وماندگار را می‌گوییم.
او آمد در روزی چنین در نوروزی اینگونه، 37 سال پیش آمد، خیابان‌های شهرموج می‌زد از چشم‌های مشتاقی که سالیان سال زخم تازیانه‌ها را به بر پشت وشانه‌اش خم برآورده بود وآن چشم‌ها می‌خواستند به دیدار او روشن شوند.
زخم‌ها التیام یافته بود میثاق برادری محکم تر شده بود و شب از پس آن تاریکی هولناک سر برآورده ودر سرزمین مان ماندگار گشته بود.
در ادامه این بیانیه می‌افزاید: بوی گل صدری ومریم همه جا را پر کرده بود بوی گل وسوسن ویاسمن امد عطر بهاران کنون از وطن آمد رهبر محبوب خلق از سفر آمد، دیو چو بیرون رود فرشته درآید.
دهه مبارکه فجر تجلی شکوهمند حماسه وسرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش صفحه‌های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت و آزادی و استقلال را در گوش جهان و جهانیان طنین انداز کرد و پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه ظهور عدالت و ظلم ستیزی در جهان بود.
روز ورود تاریخی آن امام شهیدان هرسال در دوازدهم بهمن یکی از شوق انگیزترین وبه یاد مانده ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که هرگز در اذهان این ملت فراموش نخواهد شد.
این بیانیه تصریح می‌کند: اکنون که 37 سال از آن طوفان تاریخی می‌گذرد و سه دهه‌ای که پر از فراز و نشیب اما لبریز از عزت وافتخار وسربلندی و لحظه لحظه آن حماسه آفرینی مردم همیشه بیدار و با بصیرت ایران اسلامی است.
مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین سی وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به امت شهید پرور ایران اسلامی، طلاب، اساتید، روحانیون و ائمه جماعات تبریک عرض نموده و سرافرازی همیشگی ملت غیور ایران اسلامی را در همه عرصه‌های سیاسی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را از خداوند متعال مسئلت دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان