۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین واليبال زير ۲۳سال ايران به مقام‌ پنجم جهان رسيد
کد خبر: ۱۳۴۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسابقات واليبال قهرماني زير ۲۳ سال جهان؛

واليبال زير ۲۳سال ايران به مقام‌ پنجم جهان رسيد

تيم واليبال زير ۲۳ سال ايران با شکست ونزوئلا در مرحله نهايي مسابقات قهرماني جهان، عنوان پنجمي اين رقابت ها را به دست آورد.

 واليبال زير ۲۳سال ايران به مقام‌ پنجم جهان رسيد
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایرنا، تيم واليبال زير 23 سال کشورمان در آخرين بازي خود در مسابقات قهرماني جهان در بزريل براي دومين بار به مصاف ونزوئلا رفت و اين تيم را مجددا شکست داد.
شاگردان پيمان اکبري سرمربي تيم واليبال زير 23 سال کشورمان در اين ديدار در سه ست متوالي و با امتيازهاي 21 بر 14، 23 بر 21 و 21 بر 17 در برابر ونزوئلا به پيروزي رسيدند تا عنوان پنجم نخستين دوره اين رقابت ها را به دست آورند.
تيم واليبال زير 23 سال ايران در دور مقدماتي اين رقابت ها موفق به شکست استراليا، مکزيک و ونزوئلا شد و با توجه به پذيرش شکست در برابر روسيه و صربستان دراين مرحله به چهار تيم دوم (تلاش براي عنوان پنجم تا هشتم) مرحله نيمه نهايي صعود کرد.
ملي پوشان کشورمان روزگذشته و درمرحله نيمه نهايي با شکست تونس ششمي خود را مسجل کرد وبراي کسب عنوان پنجم درمرحله نهايي براي دومين بار با ونزوئلا روبرو شد که اين تيم را نيز شکست داد تا در نخستين دوره اين رقابت ها، عنوان پنجم را به دست آورد.
درديگر ديدار امروز تيم آرژانتين موفق به شکست سه بر صفر تونس شد تا عنوان هفتم جهان را به دست آورد.
درادامه اين بازي ها تيم هاي روسيه و بلغارستان براي کسب عنوان سوم و تيم هاي صربستان و برزيل (ميزبان) براي کسب مقام قهرماني باهم بازي مي کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان