۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین گره ی کور حوزه ی فرهنگ استان به دست ما باز نمی شود
کد خبر: ۱۳۳۹۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

گره ی کور حوزه ی فرهنگ استان به دست ما باز نمی شود

محمد حسین شفیعی ها: ارشاد نمی تواند مسئولیت اموال دولتی را قبول کند به علت این که باید جوابگوی دستگاه نظارتی باشد، از طرفی گره ی کور حوزه ی فرهنگ استان تنها به دست ما باز نمی شود.

گره ی کور حوزه ی فرهنگ استان به دست ما باز نمی شود

 به گزارش صبح قزوین، محمد حسین شفیعی ها در گفتگوی با خبر نگار صبح قزوین در پاسخ به این که سازمان ارشاد برای حل مشکلات مرکز عفاف و حجاب ریحانه، چه اقداماتی انجام داده، اظهار کرد: در طی سال گذشته سازمان ارشاد و مسئولین، امکانات خوبی در اختیار این مرکز  قرار داده و چون چرخ خیاطی ها مورد نیاز، در اختیار یک مرکز دولتی است و مورد استفاده قرار نمی گیرد، ما نمی توانیم واسطه این اقدام شویم.

وی ادامه داد: در اختیار قرار دادن چرخ خیاطی ها از طرف مرکز مزکور هیچ فرقی با دادن ارشاد ندارد و باید ذی حساب تایید کند تا ارشاد بتواند این چرخ خیاطی ها و امکانات دیگر را در اختیار مرکز عفاف و حجاب ریحانه قرار دهد.

شفیعی ها یاد آور شد: سازمان ارشاد در خصوص اموال و امکاناتی که می توانست در اختیار کانون های مساجد تحت نظارت قرار دهد؛ با مشکل مواجه است، هر چند که این مسیر می توانست نتایج خوبی را برای کانون های ما در بر داشته باشد.

 مدیر کل ارشاد ادامه داد: ارشاد 2 سال است که با کمبود بوجه مواجه شده؛ هیچ تهسیلات و امکاناتی ندارد که در اختیار مرکز عفاف و حجاب ریحانه قرار دهد.
در حال حاضر چون این چرخ خیاطی ها اموال دولتی هستند و در اختیار  یک سازمان دولتی قرار دارند؛ ارشاد نمی تواند این مسئولیت را قبول کند چون باید جوابگوی دستگاه نظارتی باشد.

وی در پایان اظهار کرد: استاندار به عنوان یک مقام عالی دولتی و یا حوزه امور بانوان قزوین می توانند این مسولیت را برعهده بگیرند و این مشکل را حل کنند تا قدمی بزرگ در حوزه فرهنگی برداشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان