۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین آمریکا اهل گفت و گو نیست / تنها راه مقابله با استکبار جهانی حرکت در خط رهبری است
کد خبر: ۱۳۳۱۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه الوند:

آمریکا اهل گفت و گو نیست / تنها راه مقابله با استکبار جهانی حرکت در خط رهبری است

حجت الاسلام طهماسبی: آمریکایی ها اهل گفت و گو نیستند زیرا خود را برتر از دیگران می دانند، تنها راه مقابله با استکبار جهانی حرکت در خط مقام معظم رهبری است.

آمریکا اهل گفت و گو نیست / تنها راه مقابله با استکبار جهانی حرکت در خط رهبری است
به گزارش صبح قزوین به نقل از رهرو، حجت الاسلام علی طهماسبی امام جمعه شهر الوند در خطبه های این هفته شهر الوند با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: باید مراقب مالی که به دست می آوریم باشیم، نکند مال حرامی وارد زندگی ما شود.
وی افزود: کسب مال حرام تنها به این معنا نیست که فردی از روی دیوار کسی بالا برود، می تواند کم گذاشتن در کاری یا فروش جنسی گرانتر از ارزش آن و از این قبیل موارد باشد، لذا باید مرائات کرد و از حرام باید بپرهیزیم.
امام جمعه الوند گفت: کسی که حرام می خورد حتی اگر به درجات بالا هم برسد به این معنا نیست که اگر کسی از راه حلال می خواست به این درجات برسد نمی توانست، بلکه خداوند روزی انسان را از راه حلال مقرر ساخته است.
حجت الاسلام طهماسبی در بخش دیگری از خطبه های خود با تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر(ع)، گفت: در سال ۶۶ سعودی ها حجاج ایرانی را تنها به دلیل برائت از مشرکین به شهادت رساندند.
وی افزود: برائت از مشرکین روح حج است و طواف به دور کعبه به معنای مرگ بر خدایان دروغین است و محور تمام اعمال حجاج بر محور توحید است.
امام جمعه الوند گفت: وهابیت به دست استعمار ساخته شد تا شیعه را به چالش بکشانند و کشتار حجاج ایرانی نیز به دستور آمریکایی ها صورت گرفت.
وی با اشاره به روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: بلایای طبیعی قابل جلوگیری نیستند و به همین دلیل باید کاری کنیم تا اثرات این بلایای طبیعی را کاهش دهیم.
حجت الاسلام طهماسبی گفت: بلایای طبیعی غیر قابل پیشبینی است لذا باید با پیوند علم و دانش باید کاری کرد که صدمات این بلایای کاهش یابد.
وی تصریح کرد: برخی خورده می گیرند که چه لزومی دارد که این میزان هزینه به خاطر پی ساختمان یا ستون ها می کنیم، پاسخ این است که استواری کل ساختمان و استواری جلوه ساختمان به این ها است.
امام جمعه الوند گفت: آمریکا اهل گفت و گو نیست زیرا خود را بالاتر از همه میداند و کدخودای این جهان به شمار می آورد به همین دلیل تنها حرف خود را قبول دارد.
وی افزود: افغانستان و عراق را ویران کرده اند و با این حال قصد بیرون رفتن از آن را ندارند.
حجت الاسلام طهماسبی گفت: آمریکایی ها و غربی ها تا زمانی که ما بر اهداف انقلاب استوار هستیم غیر ممکن است که بخواهد با ما کنار بی آید.
وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکایی ها در چنگال صهیونیسم جهانی هستند و همین مسئله نیز باعث شده است که اوباما برای خوشحال کردن رژیم صهیونیستی در دیدار با نتانیاهو از گزینه نظامی بر علیه ایران سخن بگوید.
وی خاطر نشان کرد: تنها راه مقابله با استکبار جهانی این است که با حرکت در خط مقام معظم رهبری، اتحاد، ساختن نظام، محکم کردن ساختارهای درون نظام و خلق حماسه اقتصادی به مانند خلق حماسه سیاسی است.
امام جمعه الوند در پایان تاکید کرد: مردم ایران همانطور که تا امروز نیز در پای آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی ایستادگی و دفاع کرده است از این پس نیز با تمام قدرت و آخرین قطره خون خود دفاع خواهد کرد.
انتهای پیام /

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان