۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین پیشرفت ایران اسلامی، تلاش همگانی را می خواهد
کد خبر: ۱۳۳۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آوج:

پیشرفت ایران اسلامی، تلاش همگانی را می خواهد

حجت الاسلام هاشمی: همه آحاد جامعه در قبال مسئولتی که بر عهده می گیرند باید تمام توان خود را برای به سرانجام رساندن آن به کار گیرند تا ضمن جلب رضایت حضرت پروردگار قدمی از پیش روی مسلمانان بردارند زیرا خداوند دوست دارد کسانی را که کار خود را محکم و درست انجام می دهند.

پیشرفت ایران اسلامی، تلاش همگانی را می خواهد

به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر آوج که در محل مصلی این شهر برگزار گردید با اشاره به موضوع سبک زندگی اسلامی بیان کرد: یکی از تاکیدات دین داشتن وجدان کاری است که افراد را ملزم به رعایت شرایط و ضوابط تعین شده می کند؛ در این راستا یک رضایت قلبی و تعهد عملی نسبت به وظایفی که در ارتباط با خداوند متعال ، خانواده ، همسایه و شریک داریم باید شکل گیرد تا جامعه ای هدفمند در زمینه رسیدن به تعالی و رشد داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: همه آحاد جامعه در قبال مسئولتی که بر عهده می گیرند باید تمام توان خود را برای به سرانجام رساندن آن به کار گیرند تا ضمن جلب رضایت حضرت پروردگار قدمی از پیش روی مسلمانان بردارند زیرا خداوند دوست دارد کسانی را که کار خود را محکم و درست انجام می دهند.

هاشمی با تاکید بر اینکه افراد با رعایت حقوق دیگران وجودان آن ها راحت می شود گفت: خوش به حال کسی که نفس سرزنشگر داشته باشد چون او را از ارتکاب به گناه باز می دارد؛ در انجام کارهای روزمره باید خداونمد متعال را حاظر و ناظر بر اعمال خود بدانیم در این زمینه وجود قانون اساسی در جامعه اسلامی به عنوان قویترین برنامه و فرهنگ می تواند کشور را به سمت و سوی پیشرفت بکشاند.

امام جمعه آوج تصریح کرد:در دنیای امروزی تمامی کشورها در رقابت با یکدیگر هستند در این بین کشوری پیروز خواهد بود که مدیران و مسئولان آن وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام سیدضیاء الدین هاشمی در ادامه با اشاره به هفته ناجا اظهار داشت: پرسنل نیروی انتظامی در راستای حفاظت از جان و مال مردم و در راس آن ها برای رضای خداوند متعال زحمات زیادی را در جامعه متقبل می شوند ؛ این عزیزان خادم مردم هستند و.
مسئولیت تامین امنیت در جامعه را نیز بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به هفته جهانی کودک گفت: والدین باید فرزندان خود را به سمت و سوی سبک زندگی اسلامی و دینی رشد دهند تا در جامعه ای که شیعه اسلام را به دنبال خود یدک می کشد امنیت ، منش ، اخلاق و آرامش الهی حکم فرما شود.

هاشمی تاکید کرد:فرزندانی که آینده کشور را خواهند ساخت از لحاظ افزایش علم و دانش به حدی خود را تقویت کنند که نیازی به واردات تفکر بیگانه وجود نداشته باشد به حول و قوه ی الهی این استعداد در جوانان ایران اسلامی شکوفا شده است .

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان