۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین همسر کاندیدای مجلس شد +عکس
کد خبر: ۱۲۳۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بعداز مرگ شوهر:

همسر کاندیدای مجلس شد +عکس

مهرنوش کریمی طولابی همسر زنده­ یاد دکتر هوشیار ملکی طولابی کاندیدای برجسته خرم آباد و دوره چگنی در انتخابات مجلس دهم یک هفته پس از مرگ همسرش و در میان شگفتی همگان در انتخابات به جای وی ثبت نام کرد.

همسر کاندیدای  مجلس شد +عکس
به گزارش صبح قزوین مهرنوش کریمی طولابی در هنگام ثبت نام به خبرنگار ما گفت: مرگ مظلومانه­ ی دکتر هوشیار امروز دیگر یک موضوع شخصی نیست. هوشیار مُرد اما هوشیاری نمرده است. امروز برخی ها مرا نصیحت می کنند که با فوت دکتر هوشیار بهتر است در خانه بنشینم و به امور فرزندم رسیدگی کنم، اما عرض می کنم که آن مرحوم وقت و زندگی خود را وقف مردم کرده بود و امروز من هم تصمیم گرفته ام از میان مردم و دخترم، مردم را انتخاب کنم، مردمی که نیاز به آرامش و خدمت دارند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما که پرسید: بعد از فوت همسرتان چه انگیزه ای شما را به صحنه انتخابات آورده است؟ گفت: از یک طرف بزرگان چگنی و برادران دکتر هوشیار این مأموریت را بر دوش من انداخته اند، از طرف دیگر من به همسرم قول داده بودم که اگر چگنی برای این کار بسیج شود من هم با تمام وجود در این راه کمکش کنم و در روز خاکسپاری اش دیدم که چگنی چطور برای این هدف یکدست شده است، و حالا می خواهم به قولی که به آن مرحوم داده بودم عمل کنم.
چوی افزود: عذاب می کشم وقتی می شنوم به زن می گویند ضعیفه. من ضعیفه نیستم و برای خدمت به مردم مظلوم شهر و دیارم و شاد کردن روح آن مرحوم حاضرم از هر چه دارم بگذرم. صلابت این زن ما را به یاد داستانهای اساطیری در مورد زنان لر می اندازد. وی در پایان افزود: خدا را به خاطر هر آنچه که به ما داده و هر آنچه از ما گرفته سپاس می گویم و تسلیم امر او هستم

منبع: راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان