۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ثبت نام بیش از ۱۴هزار نفر در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناس
کد خبر: ۱۱۵۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توکلی خبر داد

ثبت نام بیش از ۱۴هزار نفر در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناس

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۱۴ هزار و ۴۹۸ نفر برای پذیرش در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی تا ساعت ۸ صبح امروز (سه شنبه) خبر داد.

ثبت نام بیش از ۱۴هزار نفر در رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناس
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، حسین توکلی اظهار داشت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1394 برای موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیر انتفاعی تا روز شنبه (30 آبان ماه) تمدید شده است.
وی افزود: داوطلبان دوره یادشده می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

** ثبت نام بیش از 5 هزار نفر در رشته های تحصیلی کاردانی نظام جدید

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 5 هزار و 914 داوطلب ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی نظام جدید سال 94 تا ساعت 8 صبح امروز (سه شنبه) خبر داد.
توکلی اظهار داشت: نظر به اینکه ثبت نام برای شرکت در پذیرش رشته های تحصیلی کاردانی نظام جدید سال 94 موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی و یا به عبارت دیگر معدل کل دیپلم صورت می گیرد ساعت 24 روز شنبه (30 آبان ماه 94) پایان خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان