۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری دوره نجات غریق درجه ۲ ویژه آقایان در قزوین
کد خبر: ۱۱۵۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با هدف افزایش تعداد منجیان غریق

برگزاری دوره نجات غریق درجه ۲ ویژه آقایان در قزوین

دوره آموزشی تربیت منجی غریق درجه ۲ در قزوین، برگزار می‌شود.

برگزاری دوره نجات غریق درجه ۲ ویژه آقایان در قزوین
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمد فرحی دبیر هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان قزوین با اعلام این خبر افزود: دوره آموزشی تربیت منجی غریق درجه 2 در قزوین، بر اساس سیاست فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، مبنی بر افزایش تعداد منجیان غریق که نقش مهمی در کاهش میزان تلفات ناشی از غرق شدن در اماکن آبی را دارد، برگزار می گردد.
این مدرس نجات غریق در خصوص شرایط شرکت در دوره گفت: کلیه شناگران که 16 سال تمام سن داشته باشند، می توانند پس از قبولی در آزمونهای ورودی شامل :
200متر شنای آزاد زیر 4 دقیقه
100متر شنای قورباغه زیر 2 دقیقه
1دقیقه چرخ پا بدون دست
در دوره که بین 7تا 10 روز برگزار می گردد شرکت نمایند و پس از قبولی در آزمونهایی عملی وتئوری شامل عملیات حیات بخشی(CPR) ،کمکهای اولیه ،بهداشت آب ، انواع حمل غریق و...، متقاضیان بین 16 تا 18 سال به عنوان کمک منجی و قبول شدگان بالای 18 سال، به عنوان منجی غریق درجه 2 می توانند در اماکن آبی مشغول به کار شوند.
فرحی مسئول روابط عمومی هیئت نجات غریق وغواصی استان قزوین همچنین افزود: هیئت نجات غریق وغواصی استان قزوین در نظر دارد یک‌دوره کلاس نجات غریق درجه 2 ویژه آقایان در آذر ماه سال جاری در شهر قزوین برگزار نماید.
که واجدین شرایط برای ثبت نام وکسب اطلاعات بیشتر، می توانند تا پایان آبان ماه ،روزهای زوج از ساعت 18 لغایت 20 با دفتر هیئت به شماره 02833688207 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/7008

منبع: هیئت نجات غریق وغواصی استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان