۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین انتقاد شدید از ۱۴ مارس به علت مواضع خصمانه علیه سوریه / درخواست از سلیمان برای توجه به طرح نبیه بری
کد خبر: ۱۱۵۰۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

انتقاد شدید از ۱۴ مارس به علت مواضع خصمانه علیه سوریه / درخواست از سلیمان برای توجه به طرح نبیه بری

انتقاد محافل سیاسی لبنان از فواد سنیوره و سعد الحریری سران جریان ۱۴مارس به علت مواضع سوال برانگیز آنها درباره حمله به سوریه افزایش یافته است.

انتقاد شدید از ۱۴ مارس به علت مواضع خصمانه علیه سوریه / درخواست از سلیمان برای توجه به طرح نبیه بری
به گزارش صبح قزوين به نقل از  الیوم السابع، "مصطفی حمدان" دبیرکل حزب ناصریهای مستقل لبنان از "سعد الحریری" نخست وزیر سابق و رئیس فعلی جریان المستقبل به علت آنچه "مواضع شرارت آمیز و تحریک کننده" وی دانست، به شدت انتقاد کرد.
حمدان با اشاره به مقاله اخیر حریری که طی آن خواستار موضعی شدیدتر از سوی کشورهای غربی علیه سوریه شده بود، تاکید کرد: حریری روز به روز بیشتر عدم بینش سیاسی از مسائل روز جهان بین الملل را به اثبات می رساند.
وی رئیس جریان المستقل را شریک جرم ریختن خون مردم بیگناه سوریه دانست.
از سوی دیگر، در پی انتشار مقاله جنجالی "فواد السنیوره" در نشریه آمریکایی فارین پالیسی که در آن به طور مشخص از "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا خواسته بود به سوریه حمله نظامی کند، "سیمون ابی رمیا" از اعضای فراکسیون تغییر و اصلاح به رهبری " میشل عون" انتقادihd شدیدی را علیه وی مطرح کرد.
وی در این باره تاکید کرد: در حالی که کشورهای غربی با هوشیاری روسیه دست از تهدیدihd خود علیه سوریه برداشته اند و تلاشها برای حل سیاسی این بحران جدی تر از قبل شده، سنیوره چگونه می خواهد اظهارات خود را توجdه کند.
در تحولی دیگر از لبنان، جنبش امل با صدور بیانیه ای از "میشل سلیمان" رئیس جمهور این کشور خواست که به طرح "نبیه بری" رئیس پارلمان در زمینه آغاز گفتگوهای سیاسی میان جریانهای داخلی توجه کند.
این جنبش آغاز گفتگوهای سیاسی را راه حل مناسبی برای خروج لبنان از بن بست فعلی در زمینه تشکیل دولت جدید دانست.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان