۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین هلاکت چند تروریست سعودی و اردنی / ارتش سوریه یک منطقه دیگر را پاکسازی کرد
کد خبر: ۱۱۵۰۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هلاکت چند تروریست سعودی و اردنی / ارتش سوریه یک منطقه دیگر را پاکسازی کرد

منابع سوری از سیطره کامل ارتش سوریه بر جبل الاربعین و آزادسازی شهر اریحا و هلاکت شمار زیادی از تروریستها از جمله چند تروریست سعودی و اردنی و انهدام چندین خودرو مجهز به تیربار سنگین خبر دادند.

هلاکت چند تروریست سعودی و اردنی / ارتش سوریه یک منطقه دیگر را پاکسازی کرد
به گزارش صبح قزوين به نقل از خبرگزاری سوریه، یگانهایی از ارتش سوریه، در چندین عملیات خود در مناطق مختلف حومه دمشق، ضمن پیشروی در چندین نقطه، شماری از تروریستها از جمله چند تروریست سعودی و اردنی را به هلاکت رساندند.
به گفته منابع سوری، بیش از 20 تروریست در منطقه الملیحه و شماری هم در شرق مزارع مسرابا و القاسمیه به هلاکت رسیدند.
در روستای حجیره چند تروریست از ملیتهای عربی از جمله خالد الجیبیرات اردنی ملقب به ابوصدام و در الذیابیه، دو تروریست سعودی به نامهای بخیت الدامر و محمود زغموت به هلاکت رسیدند.
منابع سوری همچنین از سیطره کامل ارتش سوریه بر جبل الاربعین در حومه ادلب پس از متلاشی شدن آخرین تجمع تروریستهای النصره و انهدام تعداد زیادی از خودروهای مجهز به تیربار سنگین و ضبط یک خمپاره انداز و چند سکوی پرتاب موشک و تعداد زیادی موشک و گلوله خبر دادند.
در این عملیات دهها تروریست النصره که بیشتر آنها غیر سوری بودند، کشته شدند.
هلاکت شماری از تروریستها در حمص و انهدام تجهیزات آنها، عملیات ارتش در درعا و قنیطره که به کشته شدن شمار زیادی از تروریستها منجر شد و خنثی شدن تلاش تروریستها برای نفوذ به مناطق امن در حلب از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.
ارتش سوریه شهر راهبردی اریحا را بازپس گرفت از سوی دیگر برخی منابع خبری گزارش دادند نیروهای ارتش سوریه موفق شدند شهر راهبردی اریحا واقع در ادلب شمالی را پس از درگیریهای سنگین با گروههای تروریستی تکفیری پاکسازی و آزاد کنند.
ارتش سوریه پس از 10 روز درگیری سنگین با گروههای تروریستی توانست این شهر را که در اشغال گروههای موسوم به گردانهای احرارالشام و صقور الشام و جبهه النصره بود، باز پس بگیرد.
این شهر به سبب قرار گرفتن در جاده بین المللی حلب و لاذقیه، موقعیت راهبردی دارد .
در سراقب واقع در حومه ادلب هم شماری از تروریستها از جمله چند تروریست عرب در عملیات نیروهای ارتش به هلاکت رسیدند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان