۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین گروه توليدات راديو و تلويزيون بسيج راه اندازي شد
کد خبر: ۱۱۴۸۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در صدا و سيماي مركز قزوين؛

گروه توليدات راديو و تلويزيون بسيج راه اندازي شد

صداي سيماي مركز قزوين با راه اندازي گروه توليدات راديو و تلويزيون بسيج تلاش دارد در زمينه توليد برنامه هايي با مضمون دفاع مقدس و جنگ نرم گام هاي موثر و ارزشمندتري بردارد.

گروه توليدات راديو و تلويزيون بسيج راه اندازي شد
به گزارش صبح قزوين، صداي سيماي مركز قزوين با راه اندازي گروه توليدات راديو و تلويزيون بسيج تلاش دارد در زمينه توليد برنامه هايي با مضمون دفاع مقدس و جنگ نرم گام هاي موثر و ارزشمندتري بردارد.
به همين منظور مسئولان بسيج و صدا وسيما گرد و هم جمع شدند تا را ه هاي استفاده بهتر از توانمندها و ظرفيت هاي 2 حوزه را بررسي كنند.
روايت فتح مجموعه مستندي كه لحظات نابي را از ايثار مردان ايراني را به تصوير كشيده است، اين مستند به وسيله بسيج رسانه ملي توليد و پخش شد.
پس از پايان دفاع مقدس دوره جديدي از فعاليت بسيج در سازمان صدا و سيما شكل گرفت و مركز بسيج رسانه ملي رويكردي فرهنگي رسانه اي و تخصصي در پيش گرفت.
صادقي جهاني مدير كل صدا سيماي مركز قزوين در اين جلسه عمل به آرمان هاي امام راحل و بيانات مقام معظم رهبري ضمن نگه داشتن ياد شهدا و استفاده از تمام ظرفيت هاي رسانه به دور از جهت گيري هاي سياسي و جناحي را از وظايف گروه توليدات راديو و تلويزيوني بسيج عنوان كرد.
سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين گفت: در اين راستا اقداماتي كه بسيجيان در عرصه هاي مختلف براي اعتلاي انقلاب اسلامي و ارزش ها قدم برمي دارند را از طريق رسانه ملي به اطلاع مي رسانيم.
برين معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه استان قزوين اظهار كرد: گروه توليدات راديو و تلويزيون مي تواند در ساخت توليدات فاخر تلويزيوني و راديويي از توانمندي هاي مجموعه بسيج در عرصه هاي جنگ نرم ،جنگ سخت، جنگ نيمه سخت و همچنين عمق بخشي داخلي كه امروز توسط مردم در مجموعه بسيج صورت مي گيرد، استفاده كند.
انتهاي پيام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان