۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین تداوم شیطنت‌های عربستان موجب هدف قرار گرفتن با موشک‌های ایرانی می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۶۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر قزوین:

تداوم شیطنت‌های عربستان موجب هدف قرار گرفتن با موشک‌های ایرانی می‌شود

امام جمعه شهر قزوین گفت: تداوم شیطنت‌های عربستان در دو ماه اخیر موجب هدف قرار گرفتن با موشک‌های ایرانی به عنوان یک رفتار سخت و خشن می‌شود.

تداوم شیطنت‌های عربستان موجب هدف قرار گرفتن با موشک‌های ایرانی می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به اقدامات اخیر مسئولان عربستان سعودی در فاجعه منا، کارشکنی‌های بعد از آن و سایر اقدامات غیرمسئولانه اشاره و تصریح کرد: تداوم این شیطنت‌ها و رفتارهای غیردیپلماتیک موجب هدف قرار گرفتن با موشک‌های ایرانی به عنوان یک رفتار سخت و خشن می‌شود.

وی بیان کرد: در چند ماه گذشته، اقدامات بسیاری از سوی مسئولان عربستان سعودی شاهد بودیم که خشم مسلمانان عموم جهان را برانگیخته و باید در این نوع رفتار تجدیدنظر صورت گیرد.

امام جمعه شهر قزوین خاطرنشان کرد: حکم اعدام شیخ نمر که اخیراً از سوی مسئولان عربستان تأیید شده، ننگ دیگری بر حکومت آل‌سعود بوده و ملت جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر مسلمانان این حکم را محکوم می‌کنند.

عابدینی به سفر جک‌ استراو سیاستمدار انگلیسی به کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: هدف از انجام این سفر، جهانگردی و ایرانگردی نیست، بلکه کشورهای غربی به دنبال یافتن راه نفوذ در جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی یادآور شد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف باید دوراندیش بوده و بدون ساده‌لوحی یا انجام رفتارهای نامناسب، مراقب شیطنت‌های مسئولان انگلیسی باشند.

امام جمعه شهر قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولان کشور ما در هیچ موضوعی به جز مسائل هسته‌ای با آمریکا مذاکره نمی‌کنند، ادامه داد: حضور هیئت ایرانی در اجلاس وین و شایعه مذاکره در خصوص مسائل و وقایع سوریه نباید در تضاد با مصالح و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور باشد.

عابدینی اضافه کرد: سران کشورهای غربی در حالی می‌خواهند با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عنصر اثرگذار در منطقه در رابطه با مشکلات سوریه مذاکره کنند که تروریست‌های تکفیری به عنوان مهره‌های عملیاتی آنها شکست‌های سنگینی را در سوریه متحمل شدند.

امام جمعه شهر قزوین خاطرنشان کرد: کمک‌های مستشاری جمهوری اسلامی ایران که اخیراً‌ در خط مقدم جبهه مقاومت در کشور سوریه منجر به عقب‌نشینی تروریست‌ها شده، بیانگر قدرت کشور ما در فعالیت‌های نظامی اس، چراکه این پیروزی‌ها تنها با دادن مشاوره و بدون حضور مستقیم نظامی رزمندگان ایرانی صورت گرفته است.

وی به موضوع فلسطین و انتفاضه سوم نیز اشاره و تصریح کرد: مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب، ساکنان کرانه باختری نیز باید مسلح شوند تا ملت مظلوم فلسطین بتوانند از خود در برابر رژیم غاصب صهیونیستی دفاع کنند.

امام جمعه شهر قزوین به واقعه 13 آبان و حضور اثرگذار دانش‌آموزان و دانشجویان در صحنه‌های حساس ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ما نیاز داریم در 13 آبان سال جاری نیز کوبنده‌تر از سال‌های گذشته این راهپیمایی را برگزار کنیم.

امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه زلزله اخیر صورت‌گرفته در کشورهای افغانستان، پاکستان و هند منجر به بروز خسارات گسترده شده است، اظهار داشت: کمک مسلمانان به این کشورها علاوه بر اینکه یک وظیفه شرعی محسوب می‌شود، بیانگر علاقه ملت‌های مسلمان به اقدامات انسان‌دوستانه نیز است.

عابدینی در پایان سخنان خود به شهادت نخستین شهید محراب اشاره و بیان کرد: شهید مدنی یکی از عناصر برجسته و اثرگذار در دستیابی کشور ما به پیروزی‌های سیاسی بود.

انتهای پیام/7008

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان