۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین تجمع دانش آموزان بسیجی همزمان با روز استکبار ستیزی
کد خبر: ۱۱۴۶۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین خبر داد:

تجمع دانش آموزان بسیجی همزمان با روز استکبار ستیزی

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین در نشست خبری ابراز کرد: تجمع دانش آموزان بسیجی همزمان با روز استکبار ستیزی، مقابل مدرسه شیخ الاسلام برگزار می‌شود.

تجمع دانش آموزان بسیجی همزمان با روز استکبار ستیزی
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، نشست خبری ویژه تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی پیش از ظهر امروز با حضور خبرنگاران استان در سالن شهید آوینی قزوین برگزار شد.
در این نشست اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی امسال در قزوین به نام شهید بهمن بیگ زاده مزین شده که پیکر پاکش پس از 32 سال در کربلای ایران شناسایی و در آبیک تشییع شد.
این مسئول با تاکید بر نقش جوانان در پویایی جامعه اذعان کرد: جوانان هستند که می‌توانند جامعه را شکوفا کنند و به افق‌های روشن آینده دست یابند و جوانان ایران اسلامی نیز همیشه و در همه زمان‌ها این‌گونه رفتار نموده اند.
وی به نقش پررنگ جوانان ایران در طول تاریخ اشاره کرد و توانایی آنان را در حفظ ایران در مقابل دشمنان بی نظیر دانست چرا که دفاع مقدس تنها دوره‌ای از تاریخ است که هیچ بخشی از خاک ایران به چنگ دشمنان نیفتاده است.
اسفندیاری بیان کرد: انقلاب ما تنها از طریق جان‌فشانی‌های جوانان به بار نشست و پس از آن هم به تاسی از نهضت سرخ عاشورایی و تربیت زینب گونه‌ای که مادران ما انجام دادند جوانان توانستند در دوره جنگ به موفقیت و نصر دست یابند.
وی ادامه داد: در شرایطی که هجمه های فرهنگی از هر سو ما را نشانه گرفته، باز هم این جوانان هستند که ایستادگی می‌کنند و به عنوان افسران جنگ نرم به مقابله با این برخوردها برخواسته‌اند و به جامعه نورانیت هدیه می‌دهند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین در ادامه مهمترین وظیفه بسیج دانش آموزی را تربیت نیرو و کادر تراز انقلابی برای برپایی اهداف انقلاب و در ادامه سربازی برای امام زمان(عج) معرفی کرد.
سرهنگ اسفندیاری در ادامه این نشست برنامه هفته بسیج دانش آموزی، آغاز برنامه ها را با دیدار اعضا، سرمربیان، مربیان و مسئولین حلقه‌های صالحین با استاد این حلقه‌ها، حجت الاسلام اسلامی عنوان کرد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین افزود: تشکیل حلقه صالحین در مصلاهای نماز جمعه، شرکت در نماز جمعه، برگزاری همایش دوچرخه سواری، کوهپیمایی، آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شجاعت در تمام مدارس استان، یادواره 280 دانش آموز شهید استان، اجرای رزمایش پدافند غیر عامل و تجمع دانش آموزان برای اعلام برائت از استکبار جهانی از جمله برنامه‌های ویژه این هفته است.
انتهای پیام/7006


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان