۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین مسئولین نباید با آمریکا مذاکره کنند
کد خبر: ۱۱۴۳۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

مسئولین نباید با آمریکا مذاکره کنند

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مذاکرات با شیطان بزرگ اظهار داشت: مسئولین نباید با آمریکا مذاکره کنند، مذاکره با آمریکا ممنوع است.

مسئولین نباید با آمریکا مذاکره کنند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهرستان آبیک، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را ممنوع کرده و لذا این باید به عنوان یک مسئله مهم فصل الخطاب برای مردم و مسئولان باشد.
وی با بیان اینکه آمریکا نماد استکبار و ظلم در جهان است گفت: ماهیت انقلاب اسلامی بر اساس استکبار ستیزی است و آمریکا نماد اصلی استکبار همواره با انقلاب رو در رو بوده و برای نابودی آن تلاش های زیادی داشته است.
حجت الاسلام موسوی وقوع انقلاب اسلامی را برگرفته از مکتب عاشورا عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با الگو گرفتن از قیام امام حسین (ع) و واقعه عاشورا شکل گرفت و تاکنون بر اساس این الگو بوده که توانسته مستکبران را شکست دهد. ما باید درس مقابله با ظالم و استکبارستیزی را از امام حسین (ع) و ائمه یاد بگیریم.
این مسئول در ادامه سالروز درگذشت عالم ربالی و روحانی مبارز آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و یار و یاور امام راحل و رهبری معظم انقلاب را تسلیت گفت و اظهار کرد: آن عالم بزرگوار همیشه در خدمت اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه آبیک همچنین فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را گرامی داشت و گفت: دین مبین اسلام برای ورزش و سلامتی توصیه های زیادی دارد و در زندگی امروزی انجام حرکت های ورزشی برای سلامتی و نشاط و شادابی بسیار ضرورت دارد.
وی پیشرفت های مختلف نظام جمهوری اسلامی را دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و مقاومت و ایثار و فداکار ملت و خون پاک شهدای عزیز دانست و ابراز کرد: آزمایش موشک بالستیک برای این مرز و بوم اسلامی اقتدار و قدرت بزرگی است. استکبار جهانی این همه پیشرفت های نظامی و علمی و سیاسی کشورمان را تحمل نمی کند و سردمداران آن نشان می دهند که اهل مماشات و تعامل نبوده و حقوق مسلم دیگران برای آنان اهمیتی ندارد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک، افزود: باید همواره از ماه محرم و فرصت پیش آمده استفاده کرده و بصیرت خود را ارتقا دهید؛ یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
امام جمعه آبیک همچنین بر نهادینه شدن فریضه امر به معروف در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: با گسترش این فریضه الهی که در تعالیم دینی بسیار سفارش شده است، معضلات کاهش خواهد یافت.
وی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده شود تمام فریضه های دینی در جامعه زنده و پویا خواهد شد، الحمدالله در سایه نظام جمهوری اسلامی زمینه احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تحقق پیدا کرده است و مسلمانان در این راستا حسین وار شهادت را بر ذلت ترجیح می دهند.
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر لزوم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مصداق واقعی آن از سوی مردم و مسئولان تصریح کرد: اگرچه مبارزه با مفاسد اجتماعی و انحرافات اخلاقی و مسائل بدحجابی تاکنون وجود داشته است؛ اما علاوه بر این موارد، نباید منکرهای دیگر را نیز فراموش کرد.
امام جمعه شهر آبیک در پایان با تاکید بر اینکه محبت و شور اهل بیت همواره در دل مسلمانان باید زنده بماند، گفت: اهل بیت (ع) از مقام ارزنده و گرانقدری برخوردارند که محبت، ارادت و معرفت به آنان می تواند زندگی انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان