۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین خوزستان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور شد
کد خبر: ۱۱۴۰۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رقابت های کشتی فرنگی جوانان کشور

خوزستان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور شد

رقابت های کشتی فرنگی جوانان کشور جمعه شب با قهرمانی تیم خوزستان در سرسرای شهید شهبازی اسلام آبادغرب پایان یافت.

خوزستان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در پایان این رقابت ها در مجموع تیمی خوزستان با 54 امتیاز، البرز با 45 امتیاز و قم با 43 امتیاز اول تا سوم شدند.
در دومین روز رقابتهای کشتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم فرامرز پیامی از قم، مسعود آدینه وند از لرستان و رضا عباسی از البرز عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 66 کیلوگرم حسین اسدی از خوزستان اول شد و محمود حبیبی از تهران و محمد حسن حسینی از خراسان رضوی در رده های بعدی قرار گرفتند.
در وزن 84 کیلوگرم سهیل رییسی از البرز مدال طلا را کسب کرد و مهدی محمد زاده از مازندران و کیوان رضایی از فارس نشانهای نقره و برنز از آن خود کردند.
در وزن 120 کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی پور از مازندران، حمیدرضا کریمی از آذربایجان شرقی و ابوالفضل نجفی از تهران اول تا سوم شدند.
رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان کشور با حضور 34 تیم در آزاد و 33 تیم در رشته فرنگی از 13 شهریور ماه در اسلام آباد آغاز و جمعه شب به پایان رسید.
در رقابتهای روز پنجشنبه کشتی فرنگی نیز در وزن 50 کیلوگرم علیرضا نجاتی از قم و حامد آدینه وند از لرستان اول و دوم شدند و سیدعلی رایکا مقام سوم را کسب کرد.
در وزن 60 کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس اول شد و مسعود افتخاری مقدم از خراسان رضوی و سینا شیرازی عنوانهای دوم و سوم را از آن خود کردند.
در وزن 74 کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قم اول شد و محمد بی نیازی از خوزستان و سعید لرستانی از کرمانشاه الف، دوم و سوم شدند.
در وزن 96 کیلوگرم هم علیرضا عبدی ار تهران و یونس زارع دوست از اردبیل عنوانهای اول و دوم را کسب کردند و حامد احمد زاده از البرز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در پایان مسابقات کشتی آزاد جوانان نیز که سه شنبه شب در اسلام آبادغرب به پایان رسید تیمهای کشتی مازندران با 71 امتیاز، تهران با 63 امتیاز و توابع تهران با 49 امتیاز به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.
اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان