۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین زمان رأی‌گیری انتخابات نظام مهندسی تمدید می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۰۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

زمان رأی‌گیری انتخابات نظام مهندسی تمدید می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به تاخیر چهار ساعتی در برگزاری این انتخابات، احتمالا زمان آن تمدید خواهد شد.

زمان رأی‌گیری انتخابات نظام مهندسی تمدید می‌شود
حامد مانی‌فر، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: براساس دستور وزیر راه و شهرسازی، کارکنان این وزارت، اعضای شورای شهر، کارکنان وزارت کشور و شهرداری‌ها حق حضور در انتخابات نظام مهندسی را ندارند. ما نیز از این تصمیم شایسته و مدبرانه استقبال کردیم.
وی ادامه داد: براساس این تصمیم، عرصه برای حضور جمع بیشتری از مهندسین برای تصمیم‌گیری و مدیریت باز شد.
مانی‌فر افزود: با این دستور، دوازده نفر از دور کاندیداتوری خارج و سی‌و‌یک نفر مجددا وارد شدند که این خود نشان‌دهنده افزایش مشارکت در کاندیداتوری به شمار می‌رود همچنین افزایش این امر، مشارکت در رأی‌گیری را نیز افزایش خواهد داد.
وی تصریح کرد: تصمیمات گرفته شده در جهت سالم‌سازی سازمان‌های نظام مهندسی و همچنین تقویت آن در جهت تعامل واقعی بین دستگاه‌ها رخ داده است. زمانیکه تصمیم‌گیری توسط اشخاص متفاوت انجام شود، تعامل حاصل از آن، واقعی خواهد بود.
این مسئول یادآور شد: با توجه به تاخیر چهار ساعتی در برگزاری این انتخابات، احتمالا زمان آن تمدید خواهد شد.
وی در خصوص تغییر زمان رأی‌گیری انتخابات نظام مهندسی توضیح داد: بخشنامه‌ای از وزارتخانه ابلاغ شده که به هیات‌های نظارتی و اجرایی اجازه داده شد که در صورت امکان نداشتن ادامه انتخابات، می‌توانند آن را لغو کرده و به هفته آینده موکول کنند اما تمام تلاش ما در برگزاری این انتخابات است.
مانی‌فر تاکید کرد: اغلب مهندسین ما قانونمدار هستند اما اگر تخلفی در این امر صورت گیرد قطعا با متخلفین برخورد خواهد شد. در همین زمینه علاوه بر پیگیری مجموعه نظارتی، استاندار نیز تاکید کردند که این موضوع از سمت پلیس فتا پیگیری می‌شود.
وی بیان کرد: برخی از تخلفات به تهران گزارش شده که قطعا در زمان خود به آن رسیدگی خواهد شد.
این مسئول در پایان متذکر شد: در حال حاضر زمان تبلیغات به اتمام رسیده و افراد حق تبلیغات جدید را ندارند.

انتهای پیام/7008


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان