۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین دیگر زمان ناصر‌الدین شاه نیست که آماتور برخورد می‌کنند!/ بلاتکلیف هستیم
کد خبر: ۱۱۴۰۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسابقات پینگ پنگ دسته برتر باز به تعویق می‌افتد؟!

دیگر زمان ناصر‌الدین شاه نیست که آماتور برخورد می‌کنند!/ بلاتکلیف هستیم

نوروزی: فدراسیون خود اجازه بازی به پینگ‌پنگ بازان ایران در لیگ عراق را داده است و باید برای اعلام تاریخ جدید مسابقات دسته برتر‌ هماهنگی بیشتری را انجام می‌داد.

دیگر زمان ناصر‌الدین شاه نیست که آماتور برخورد می‌کنند!/ بلاتکلیف هستیم
به گزارش صبح قزوین به نقل از ایسنا، افشین نوروزی درباره‌ی تداخل تاریخ جدید مسابقات دسته برتر با رقابت های لیگ عراق گفت: من درا ین دور از مسابقات در لیگ عراق بازی نمی‌کنم اما حدود پنج شش بازیکن در این لیگ حضور دارند که با تیم‌های عراقی قرار‌داد بسته‌اند و قرار‌دادشان را فدراسیون تایید کرده است.
حتی مالیات آن را پرداخت کرده‌اند.
وی اضافه کرد: اگر این بار هم دسته برتر پینگ‌پنگ منتفی شود برای سومین‌بار است که این اتفاق خواهد افتاد، در حالی که مسوولان فدراسیون می‌توانستند دقت بیشتری داشته باشند تا چنین تداخلی پیش نیاید.
نوروزی گفت: با این‌ که تاریخ مسابقات مشخض شده است، اما تماسی که با هیات استان خوزستان داشتم گفتند که هنوز هیچ نامه‌ای به آنها ارسال نکرده‌اند که اسم من را اعلام کنند.
با این وضعیت برنامه من هم مشخص نیست و اصلا نمی‌دانم که چه‌طور باید تمریناتم را ادامه دهم.
این ملی‌پوش پینگ‌پنگ خاطر نشان کرد: چند روزی است که مچ دستم درد گرفته است و من تمرین نکرده‌ام و من نمی‌دانم که برای مسابقات چه زمانی باید خودم را آماده کنم این در حالی است که باید زمان مسابقات از پیش اعلام شود تا بازیکنان فرصت کافی برای آماده شدن در این رقابت‌ها را داشته باشند.
دیگر زمان ناصر‌الدین شاه نیست که با مسابقات به صورت آماتور برخورد شود.
نوروزی گفت: در دسته برتر 14 بازیکن حضور دارند که فکر می‌کنم باید هماهنگی بیشتری برای اعلام زمان جدید مسابقات صورت می‌گرفت.
در این شرایط باید زمان دیگری برای مسابقات دسته برتر اعلام شود یا این‌که بازیکنان به لیگ عراق نروند به هر حال ما با این وضعیت بلاتکلیف مانده‌ایم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان