۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین نظام مهندسی قزوین براساس تخصص گرایی فعالیت نماید
کد خبر: ۱۱۴۰۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عضو هیأت مدیره نظام مهندسی استان قزوین:

نظام مهندسی قزوین براساس تخصص گرایی فعالیت نماید

عضو هیأت مدیره نظام مهندسی استان قزوین اظهار کرد: نظام مهندسی قزوین براساس تخصص گرایی فعالیت نماید و تقسیم کار بین مهندسان عادلانه انجام شود.

نظام مهندسی قزوین براساس تخصص گرایی فعالیت نماید
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، طبق سخنان مهندس مانی فر، که رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات است، داوطلبان انتخابات و هوادارن آن ها به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه سایر داوطلبان نیستند و داوطلبان تنها می توانند برنامه ها و اهداف خود را تبلیغ نمایند و هرگونه اقدام سلبی یا هتک حرمت و حیثیت داوطلبان انتخاباتی غیر مجاز بوده و موجب پیگرد قانونی از مراجع ذیصلاح خواهند بود.
طبق سخنان ایشان در صورت مشاهده هرگونه تخلف داوطلبین و هواداران آنها، پروانه اشتغال آنها به طور دائم سلب شده و متخلفان فاقد پروانه اشتغال نیز عضویت شان از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سلب خواهد شد.
متاسفانه در شهر قزوین از زمانی که تبلیغات کاندیداها آغاز شد شاهد هتک حرمت و حیثیت برخی داوطلبان انتخاباتی هستیم تا جایی که منجر به انتشار نامه سرگشاده ای خطاب به آقای فرخزاد از سوی مهندس نوروزیان بودیم.
به منظور شفافیت این موضوع گفتگویی را با مهندس نوروزیان، رئیس کانون معماران ایران ترتیب دادیم.
محمد رضا نوروزیان رئیس انجمن صنفی مهندسان معمار استان قزوین اظهار کرد: با توجه به فضاهای مسموم و آلوده ای که ایجاد شده بود نامه سرگشاده ای خطاب به آقای فرخزاد با توجه به اینکه یک دهه است خط فکری ایشان و همکارانشان بر نظام مهندسی حاکم است نوشتم؛ همانطور که دولت به دنبال این است که نظام مهندسی کشور بر کار اصلی و حرفه ای خود متمرکز شود خواستار تحقق این رویداد در قزوین بودیم و با توجه به اتفاقات درسالهای اخیر و از آنجا که فضای به وجود آمده فضای شفاف و روشنی نبود، ائتلافی تشکیل شد که به شکل جنبش عمومی تحت عنوان جنبش 66درصدی است .
وی افزود: این جنبش براساس آمار سال 93 است که 66درصد مهندسانی که پروانه اشتغال داشتند حتی یک متر هم نتوانسته اند کار کنند در صورتی که اگر بحث تقسیم عادلانه کار بود شاهد کاهش این آماربودیم.
نوروزیان یادآور شد: در شهرهای دیگر تقسیم کار بین مهندسان عادلانه انجام می شود و در نتیجه شاهد افزایش کیفیت کار مهندسی می باشیم.
عضو هیأت مدیره نظام مهندسی استان قزوین اظهار کرد: همکارانی که با ائتلاف کار می کردند آماج تهمت ها و بی اخلاقی ها شده بودند و برای شفاف نمودن این فضا، مجبور شدم علی رغم میل باطنی ام قسمتی از اتفاقات را روشن کنم و نامه ای خطاب به آقای فرخزادکه همکار من هستند منتشرکنم تا انشاالله هم خود ایشان و هم مجموعه نظام مهندسی در مسیر روشن و حرفه ای خود مشغول خدمتگزاری به مردم شود.
نوروزیان عنوان کرد: طبق نظرسنجی ای که از طرف انجمن صنفی مهندسان معمار استان قزوین از اعضای نظام مهندسی انجام شد، 85درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام نمودند در سازمان نظام مهندسی رانت وجود دارد و با توجه به موضوعاتی از این قبیل ضروری است با همت و کمک صادقانه همه اعضای نظام مهندسی به فضای کاری عادلانه و منصفانه دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/ 6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان