۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین مورینیو; مسئولان چلسی اگر می‌خواهند، مرا اخراج کنند اما من استعفا نمی‌کنم
کد خبر: ۱۱۳۸۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

من بهترین مربی هستم

مورینیو; مسئولان چلسی اگر می‌خواهند، مرا اخراج کنند اما من استعفا نمی‌کنم

آقای خاص پس از چهارمین شکست تیمش در این فصل از لیگ برتر فوتبال انگلیس آب پاکی را روی دست منتقدان و مخالفانش ریخت و گفت دست از هدایت چلسی نمی‌کشد.

مورینیو; مسئولان چلسی اگر می‌خواهند، مرا اخراج کنند اما من استعفا نمی‌کنم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، ژوزه مورینیو شب گذشته (شنبه) در خانه شاهد شکست 3 بر یک تیمش برابر ساوتهمپتون بود که این چهارمین باخت چلسی در هشت هفته سپری شده از لیگ برتر انگلیس بود که سبب شد به رده شانزدهم سقوط کند و فاصله‌اش با تیم صدرنشین (منچسترسیتی) به 10 امتیاز افزایش پیدا کند. این فاصله بیشتر هم خواهد شد (به 11 امتیاز می‌رسد) اگر منچستریونایتد امشب آرسنال را شکست دهد.

این باخت فشاری را که روی آبی‌پوشان لندن و سرمربی پرتغالی آنها وجود داشت، دو چندان کرد و احتمال تکرار سناریویی را که سال 2007 برای او در اولین دوره مربیگری‌اش در استمفوردبریج رقم خورد، افزایش داد. با این حال مورینیو تأکید کرد که تیمش می‌تواند بحران فعلی را پشت سر بگذارد و اینکه اطمینان دارد که شاگردان او فصل را در جمع سه تیم بالای جدول به پایان خواهند رساند.

آقای خاص که تیمش از 37 سال پیش (زمانی که به دسته دوم سقوط کرد) بدترین شروع خود را تجربه کرده است، از همه اعضای باشگاه خواست که اتحاد خود را حفظ کنند. او به شبکه اسکای اسپورتس گفت: اولاً من فرار نمی‌کنم. دوماً اگر باشگاه می‌خواهد مرا اخراج کند، خودش باید این کار را انجام دهد، چون من از زیر بار مسئولیتی که نسبت به تیمم دارم، فرار نمی‌کنم.

تصمیم مورینیو برای برگرداندن جان تری، کاپیتان و مدافع میانی چلسی نتیجه معکوس و متفاوت با آنچه او تصورش را می‌کرد، داشت چرا که بازی ضعیف تری سبب شد که ساوتهمپتون بازی یک بر صفر باخته را 3 بر یک ببرد.

مورینیو برای توجیه شکست تیمش، از عملکرد داور بازی رابرت مادلی برای اعلام نکردن یک پنالتی به خاطر خطای مارتن استکلنبورگ، دروازه‌بان ساوتهمپتون روی رادمل فالکائو، شکایت داشت.

وی اظهار داشت: داوران از اینکه به سود چلسی پنالتی اعلام کنند، می‌ترسند. زمانی که بازی یک - یک مساوی بود، یک خطای پنالتی محرز رخ داد، اما باز هم خبری از پنالتی برای ما نبود. اگر اتحادیه فوتبال انگلیس می‌خواهد مرا جریمه کند، می‌تواند این کار را انجام دهد، البته مسئولان اتحادیه سایر مربیان را مجازات نمی‌کنند. حق بازیکنان من و هواداران چلسی است که از یک قضاوت عادلانه برخوردار باشند.

گل‌های استیون دیویس و سادیو مانه پس از اشتباه جان تری و گل گرازیانو پله، پاسخی قاطع از ساوتهمپتون به تک گل ویلیان برای چلسی بود تا این تیم بیش از پیش به قعر جدول نزدیک شود. مورینیو اعتراف کرد که بحران ابتدای فصل، اعتمادبه‌نفس بازیکنان او را به شدت پایین آورده است.

وی افزود: تیم سعی و تلاشش را انجام می‌دهد، اما نتیجه نمی‌گیرد، چون از نظر روانی در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

آقای خاص اخیراً شروع این فصل را به عنوان بدترین مقطع از دوران مربیگری‌اش توصیف کرده است، اما او اطمینان دارد که چلسی می‌تواند این بحران را پشت سر بگذارد.

او عنوان کرد: مطمئنم که می‌توانیم فصل را در چهار رده نخست جدول به پایان برسانیم و در چنین فصل بدی، قرار گرفتن در جمع چهار تیم جدول هم دستاورد چندان بدی نیست. اگر باشگاه مرا اخراج کند، بهترین سرمربی تاریخ خودش را برکنار خواهد کرد. اکنون زمان آن است که تمام اعضای تیم مسئولیت وضعیتی که در آن هستیم را بپذیرند و در کنار هم بمانند.

سرمربی چلسی تصریح کرد:‌ بازیکنان من تا آخر فصل در حالی که نشان قهرمان روی پیراهن‌شان هست، باید بازی کنند و من هم می‌خواهم با آنها کار کنم. خودباوری من زیاد است و خودم را بهترین می‌دانم. این وضعیت چلسی واقعاً مرا آزار می‌دهد. این وضعیت مرا به عنوان یک مربی حرفه‌ای اذیت می‌کند، چون من عاشق چلسی هستم.


انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان