۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین شهرداری ها و دهیاری ها از افراد کارآمد انتخاب شوند
کد خبر: ۱۰۸۵۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

معاون فرمانداری شهرستان آوج:

شهرداری ها و دهیاری ها از افراد کارآمد انتخاب شوند

متولی: شهرداری ها و دهیاری ها از افراد کارآمد انتخاب شوند.

شهرداری ها و دهیاری ها از افراد کارآمد انتخاب شوند
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، مصطفی متولی در مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهرستان آوج که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید بیان کرد: مردم کشورمان در انتخابات 24 خرداد ماه انتخابات پرشوری داشتند در همین راستا انتظاراتی را از مسئولین خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی باید 4 سال در اختیار مردم باشند اظهار داشت:مردم یکسری از اختیارات خود را با رای دادن به شما محول کرده تا وظایف شما را سنگین تر شود؛ با توجه به اینکه کار شوراهای اسلامی افتخاری بوده و از هیچ حقوق و مضایایی بهره مند نمی شوند امیدواریم که در خدمات رسانی بهتر موفق باشید.
متولی نظارت و پیگیری بر حسن اجرای مصوبات ، ارائه پیشنهادات و ترغیب برای اجرای سیاست های کلی نظام را از جمله برنامه های شورا دانست و گفت: هر یک از اعضاء باید موانع و مشکلات موجود را به فرمانداری و بخشداری ها اطلاع دهند تا زمینه های پیشرفت را در سطح شهرستان شاهد باشیم.
معاون فرمانداری شهرستان آوج با تاکید بر اینکه افراد فصلی ساکن در روستاها نمی توانند دهیار شوند افزود: شوراهای اسلامی باید افراد باتجربه و کاردان را برای شهرداری ها و دهیاری ها انتخاب کنند.
مصطفی متولی تصریح کرد:نظارت بر حسن اجرای مقررات ، بهره مندی از توانمندی ها ، برنامه ریزی در زمینه بهداشتی و همکاری با نیروهای نظامی و انتظامی را از دیگر وظایف شوراها است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان