۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آزمون ترم تابستانی ويژه مددجویان در حال تحصیل کار ودانش برگزارمي شود
کد خبر: ۱۰۵۹۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس زندان مرکزی قزوین :

آزمون ترم تابستانی ويژه مددجویان در حال تحصیل کار ودانش برگزارمي شود

رئيس زندان مركزي قزوين از برگزاری آزمون ترم تابستانی ويژه مددجویان در حال تحصیل کار ودانش خبر دادوگفت:آموزش عامل تحقق توانمندي و ابزار شكوفايي استعداد مددجویان در حيطه هاي مختلف می باشد

آزمون ترم تابستانی ويژه مددجویان در حال تحصیل کار ودانش برگزارمي شود
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان قزوین:عباس رمضانی: درحال حاضر 30 نفر از مددجویان در هنرستان کار ودانش و 19 نفر در مقطع راهنمایی مشغول به تحصيل هستند.
وی بااشاره به مقوله مهم و تأثیر گذار تعلیم وتربيت،آن را از ابزارهای مهم تغییر،تحول وکاهش آسیب های رفتاری مددجویان در طول تحمل کیفر مطرح نمود.
رئیس زندان مرکزی قزوين گفت:دانش بعنوان سرمايه فكري ،جايگزين سایر سرمايه هاي مالي وفيزيكي گردیده و رمز موفقيت مددجویان در طول دوران محکومیت و حتی پس از آزادی ،بهره مندی از دانش و علوم فکری در زمینه های مختلف می باشند.
رمضانی با تأکید بردرك اين ضرورت که هدف ارزشي ادامه تحصيل در زندان سبب رشد ابعاد انساني مددجویان می گردد گفت: با ارتقاء دانش وآگاهی مددجویان در حوزه های مختلف علمی ، اجتماعی، مذهبی و عمومی شاهد تغییرات بارز و مثبتی در رفتار آنان هستیم.
وی ضمن تشریح جایگاه مهم آموزش در امر اصلاح وتربیت اظهارداشت: اگر آموزش به درستی و با شیوه علمی برنامه ریزی واجرا گردد ، بازدهی مطلوب و بالایی خواهد داشت.
مددجویان به واسطه ادامه تحصيل می توانند با دستیابی به بینشي هنجارمدار، از ارتکاب مجدد جرم پرهیز نمایند.
رئیس زندان مرکزی در ادامه افزود:در جامعه اسلامي ما كه در بردارنده دستورات و قوانين الهي مي باشد، ارائه آموزشهای علمی و دینی ، هویت بخشی به انسان در حوزه کرامت انسانی است.
وي در ادامه تصریح نمود:بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی ریشه در ناآگاهی و بیسوادی و یا کم سوادی افراد دارد.
تحصيل سبب ارتقاء آگاهی و تغییر بینش گردیده که به تبع آن درصد ارتکاب بزه و جرم در سطح چشمگیری کاهش می یابد.
رمضانی با اظهارخرسندی از استقبال مددجویان در امرتحصيل گفت:با استفاده از تمامی ظرفیتهاوضمن بهره گیری ازامکانات موجود شرایط ادامه تحصیل برای همه مددجويان علاقه مند ،فراهم است.
وی درخاتمه گفت:آزمون پایان دوره ترم تابستانی باحضور ممتحنین هنرستان کار ودانش برای 49 نفر از مددجویان زندان مرکزی در حال برگزاری است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان