۲۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ چهارشنبه

صبح قزوین رهبری صالح رمز پیروزی در برابر مستکبرین است/ دستاورد های عظیم امروز ثمره نظام اسلامی است
کد خبر: ۱۰۵۶۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

رهبری صالح رمز پیروزی در برابر مستکبرین است/ دستاورد های عظیم امروز ثمره نظام اسلامی است

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: این رهبری بود که ما را در رویارویی با جبهه قدرتمند استکبار و نیروهای نظامی آنان در هشت سال دفاع مقدس پیروز کرد.

رهبری صالح رمز پیروزی در برابر مستکبرین است/ دستاورد های عظیم امروز ثمره نظام اسلامی است

حجت الاسلام سید محمد ابوترابی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هشتم شهریور ماه سال 60 در حالیکه ایران در جنگ نابرابر با استکبار جهانی و متحدانش درگیر بود منافقان داخلی با حمایت دنیای استکبار دست به خیانت هولناکی زدند و قصد داشتند انقلاب ما را که در آغاز تولد خود بود با نقشه های شوم خود به بیراهه ببرند، اما با تدبیر امام(ره) و جانفشانی های مردم عزیز ایران نتوانستند به مقصودشان برسند.

امام جمعه موقت قزوین ابراز داشت: این رهبری بود که ما را در رویارویی با جبهه قدرتمند استکبار و نیرویهای نظامی آنان در هشت سال دفاع مقدس  پیروز کرد.

حجت الاسلام ابوترابی تصریح کرد: وجود رهبری صالح و عادل است که موجب بروز حماسه هایی همچون فاع مقدس و.
.
.
و همچون حماسه عظیم سیاسی ملت در 24 خرداد سال جاری شد.

وی  بیان کرد: جمهوریت در ایران در سایه اسلامیت معنا پیدا می کند و دفاع مقدس در سایه رهبری صالح به پیروزی و فلاح می رسد و همچنین در سایه رهبری صالح است که آمریکا ابهتش شکسته می شود و مردم در سایه نظام سیاسی مبتنی بر آموزه های دینی و رهبری الهی نقش ایفا می کنند و این دستاوردها مصداق کلام امام صادق (ع) است که می فرماید: رهبری بزرگترین رکن از ارکان پنجگانه تشکیل دهنده نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه تبعیت از ولایت فیقه مسیر آینده ما را روشن نگاه می دارد، یادآور شد: اگر در اندیشه ایرانی مستقل و مقتدر و خواهان آن هستیم به آن نخواهیم رسید مگر در سایه اطاعت و تبعیت محض از رهبری که رکن کلیدی نظام اسلامی و همچنین حراست و حفاظت از آن .

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: دولت اسلامی با اتکا به رئیس جمهور مسلمان شکل نمی گیرد بلکه آنگاه تحقق پیدا می کند که تار و پود مدیریت کشور مبتنی بر آموزه های اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: از دولت یازدهم انتظار داریم با هماهنگی قوای سه گانه و با الهام از آموزه های قرآن و رهنمودهای رهبری به سمت دولت اسلامی حرکت کنند.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: دولت اسلامی آراسته به عدالت است و تمامی مدیران به معنای واقعی در این دولت  در تمامی سطوح بایستی عادل باشند.

وی تصریح کرد: در دولت اسلامی باید فقر ریشه کن شود و رفاه نیازهای جامعه را برآورده سازد تا راه برای شکوفایی استعدادها و پرواز به سمت قله های افتخار هموار گردد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد اظهار داشت: امروز هر دستاوردی که داریم ثمره نظام اسلامی است و هر آسیبی را هم که مشاهده می کنیم به واسطه فاصله ای است که با دولت و نظام اسلامی ایجاد شده است.

انتهای پیام/1003/م

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان