۲۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ چهارشنبه

صبح قزوین هلاکت دهها تروریست غیر سوری / موفقیت گردانهای مردمی در آزادسازی یک روستا
کد خبر: ۱۰۵۲۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

هلاکت دهها تروریست غیر سوری / موفقیت گردانهای مردمی در آزادسازی یک روستا

هلاکت شماری از تروریستها در حومه لاذقیه از جمله یک تروریست سعودی و حملات گسترده نیروهای ارتش به مراکز تجمع تروریستها در چندین منطقه حومه لاذقیه و موفقیت گردانهای مردمی در الحسکه در بیرون راندن تروریستهای تکفیری از یک روستا در الحسکه از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

هلاکت دهها تروریست غیر سوری / موفقیت گردانهای مردمی در آزادسازی یک روستا
به گزارش صبح قزوين به نقل از سانا و دیگر رسانه های سوری، نیروهای مسلح سوریه شماری از تروریستها را در منطقه دورین در حومه لاذقیه به هلاکت رساندند که ابوعبدالله الشمری سعودی الاصل و الخلف فلسطینی از جمله افراد کشته شده بوده اند.
ارتش سوریه با حمله برق آسا به مراکز تجمع تروریستها در روستاهای التفاحیه، السکریه، الخضریه، الفرنلق  دورین در حومه لاذقیه شمالی، شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساند که بیشتر آنها ملیت غیر سوری داشتند.
دیرالزور نیروهای ارتش سوریه، موضع جبهه تروریستی النصره در منطقه ای در دیرالزور را هدف قرار دادند که شماری از اعضای این گروه به هلاکت رسیدند.
یگانهایی از ارتش سوریه همچنین با حمله به مراکز تجمع تروریستها در محله الحویقه، التکایا، الشیخ یاسین و الصناعه در دیرالزور دهها تروریست را به هلاکت رساندند که برخی از آنها ملیت غیرسوری داشتند.
الحسکه در الحسکه، سرکرده جبهه تروریستی النصره در منقطه الیعربیه ملقب به ابواسماعیل در پی درگیری با نیروهای یگان حمایت مردمی به هلاکت رسید.
بر اساس این گزارش، نیروهای یگان حمایت مردمی در پی درگیریهای گسترده با افراد مسلح در روستای الصفا در حومه الجوادیه بر این مکان مسلط شدند.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان