۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین سلاح شیمیایی بهانه ای است برای حمله به سوریه/ پرهیز از تجملات و تشریفات از شاخصه های قابل ذکر شهید رجایی بود
کد خبر: ۱۰۴۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

آیت الله باریک بین:

سلاح شیمیایی بهانه ای است برای حمله به سوریه/ پرهیز از تجملات و تشریفات از شاخصه های قابل ذکر شهید رجایی بود

امام جمعه قزوین سلاح شیمیایی را بهانه آمریکایی ها برای حمله به سوریه دانست.

سلاح شیمیایی بهانه ای است برای حمله به سوریه/ پرهیز از تجملات و تشریفات از شاخصه های قابل ذکر شهید رجایی بود

به گزارش صبح قزوین، آیت الله باریک بین امام جمعه قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین در رابطه با شاخصه های دولت شهید رجایی، اذعان داشت: مهمترین شاخصه دولت شهید رجایی دینداری، تعهد و ولایت پذیری بود.

وی ادامه داد: عشق خدمتگزارای به مردم و طبقات محروم، ساده زیستی، پرهیز از تجملات و تشریفات از شاخصه های قابل ذکر شهید رجایی و همکاران وی بود.

آیت الله باریک بین به اولویت های اقتصادی دولت یازدهم اشاره کرد و اذعان داشت: مهمترین رسالت اقتصادی دولت یازدهم مهار تورم و گرانی است.
همچنین حل مشکل بیکاری، رونق دادن به بازار کسب و کار و رونق بخشی به تولید که کلید حل مشکلات است.

تغییر ریاست شورای عالی امنیت ملی تغییری در سیاست های کلان  نظام ایجاد نمی کند

امام جمعه قزوین در رابطه با تغییر و تحولات در هیئت دولت خاطر نشان کرد: تغییر ریاست شورای عالی امنیت ملی یا ریاست سازمان انرژی اتمی هیچگونه تغییری در سیاست های کلان و اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی در رابطه با انرژی هسته ای ایجاد نکرده و نخواهد کرد و ریاست محترم جمهوری بارها بر سر موضع پایدار مبنی بر دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران تأکید کرده اند.

وی به شاخصه های دولت موفق اشاره کرد و تصریح کرد: در این رابطه باید همان شاخصه هایی را در نظر بگیریم که در دولت شهید رجایی وجود داشت؛ یعنی تعهد و تدین- دلسوزی و ولایت مداری–  استکبار ستیزی- پشتکار قوی- همت بلند- پرهیز از اشرافیگری و اخلاص در امور که همه دولت ها از جمله دولت یازدهم باید این شاخصه ها را دارا باشد.

آیت الله باریک بین در ادامه به جنگ روانی آمریکا درباره سوریه اشاره کرد و گفت: البته تهدید به جنگ علیه سوریه از طرف شورای امنیت سازمان ملل صورت نگرفته و این شورا تا به حال هیچگونه مجوزی برای حمله نظامی به سوریه صادر نکرده است و تمام قطعنامه هایی که از طرف آمریکا و انگلیس و فرانسه بر ضد سوریه تهدید شده بود از سوی روسیه و چین وتو شد و رسمیت پیدا نکرد.

موضع جمهوری اسلامی در رابطه با مسئله سوریه کاملا روشن و منطقی می باشد

وی تأکید کرد: تهدید به حمله نظامی از طرف آمریکا و متحدانش صورت گرفته است؛ به هر حال موضع جمهوری اسلامی در رابطه با مسئله سوریه کاملا روشن و شفاف و منطقی می باشد.
جمهوری اسلامی معتقد است دولت آقای بشار اسد دولت قانونی سوریه و تا زمان انتخابات آینده حکومت مشروعیت دارد.

امام جمعه قزوین در ادامه افزود: در انتخاباتی که در آینده در کشور سوریه برگزار خواهد شد اکثریت مردم سوریه به هر کسی رأی دادند رئیس جمهور قانونی خواهد بود.

آیت الله باریک بین ادامه داد: ضمن آنکه برای ما کاملأ محرز و مشخص است که مخالفین مسلح دولت سوریه که امروز در این کشور برضد حکومت می جنگند، تروریست هایی هستند که از جانب آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می شوند.

وی در پایان اعلام کرد: استفاده از سلاح شیمیایی قطعا کار خود تروریست هایی می باشد که به دنبال بهانه دادن به آمریکا جهت حمله به سوریه هستند.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان