۲۰/ذو الحجة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۴/۰۶ چهارشنبه

صبح قزوین تنها راه حل کلاف سردر گم مشکلات تاکستان حرکت در محور قانون است
کد خبر: ۱۰۴۳۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان؛

تنها راه حل کلاف سردر گم مشکلات تاکستان حرکت در محور قانون است

اکبریان: ایران سال ۵۷و۵۸ با ایران سال ۹۲ قابل مقایسه نیست،در این ۳۰ سال خدمات علمی دستاوردهای فناوری و اطلاعات پزشکی و کشاورزی به انجام رسیده است.

تنها راه حل کلاف سردر گم مشکلات تاکستان حرکت در محور قانون است
به گزارش صبح قزوین به نقل از تاک پرس، اکبریان فرماندار تاکستان در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان گفت: هفته دولت را باید گرامی داشت چرا که برخی از عملکرد های دولت و خدمات ارزشمند دولت و کارآمدی که به کار آمدی نظام برمیگرد در این هفته اتفاق می افتد.
اکبریان اذعان داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید از این پیچها گذشت و دشمنان اذعان کردند بسیجی که ایران دارد از آن عبور میکند تابلوهای آن را امام و رهبری نصب کرده اند.
وی گفت: سبک زندگی را رسانه ها آموزش و پرورش به مردم آموزش می دهد ولی رهبری معظم تئوری میدهد طرح می دهد راهنمایی می کند تا سبک زندگی اسلامی در کشور ساری و جاری شود و این از نعمت های این انقلاب است.
فرماندار تاکستان خطاب به مسئولین گفت: برنامه کاری شما در تاکستان چیست؟و برنامه شما برای سیمای شهرستان تاکستان چیست؟ وی یکی از معضلات این شهرستان را فاصله ای که بین جنوب و شمال شهر ایجاد شده است عنوان کرد و گفت:این یک موضوع شهری است که بسیار مهم است، خالی شدن جنوب شهر از سکنه و مهاجر پذیر شدن این منطقه را از معضل مهم شهری معرفی کرد.
این مسئول در این خصوص گفت: مهاجر پدیر شدن این منطقه معضلات بزرگی را در آینده به بار خواهد آورد که مهمترین آن به وجود آمدن فرهنگ های متفاوت است.
وی تصریح کرد: معضل دیگری که تمام هویت فرهنگی و شهری این شهرستان را زیر سوال می برد ساخت و ساز های غیره مجاز است.
 راه جلوگیری از این معضل حرکت کردن در محور قانون است و اگر نه کلاف سردر گم این شهرستان بدتر خواهد شد.
وی در پایان گفت: خواسته من از مسئولین این است که از کارشناسان استفاده کنند و خودشان به سراغ مشکل بروند و حل کنند قبل از آنکه مشکلات به سراغ آنها بیاید.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان